25 års jubilæum for medarbejder

Tine Lund Hansen har gennem 25 år været ansat hos BAUHAUS, der i Danmark har omkring 1.400 ansatte og 16 byggevarehuse

Den 11. juli 2013 kan driftsassistent Tine Lund Hansen fejre 25 års jubilæum hos BAUHAUS. Tine har gennem årene arbejdet som servicechef, controller og opbygning af nye varehuse på driftssiden. Dermed har Tine været en vigtig del af udviklingen hos BAUHAUS, der har været i Danmark siden 1988.Varehuskæden har cirka 1.400 medarbejdere i Danmark og 16 byggevarehuse med også planer om at opføre yderligere byggevarehuse i Danmark i løbet af de kommende år.

Tine Lund Hansen blev ansat den 11. juli 1988, hvor startede sin oplæring i BAUHAUS Tyskland og herefter var med til åbningen af det første BAUHAUS varehus i Danmark nærmere betegnet i Kolding. Tine har herefter arbejdet som Servicechef, controller og nu driftsassistent i BAUHAUS Odense.

Tine Lund Hansen har stor ekspertise inden for driftsopfølgning og udvikling, og har været med til at præge udviklingen af dette område hos BAUHAUS. Tine nyder stor respekt fra både hos kunder og kolleger for sin faglighed og store erfaring inde for BAUHAUS drift.

Tine Lund Hansen fejres den 11. juli 2013 hos BAUHAUS i Odense.

• Ansættelse, kollektivaftale