Best Western Hotel Hebron har vundet den eftertragtede Best Western Quality Award

Best Western Hotel Hebron i centrum af København har vundet den eftertragtede Best Western Quality Award - investeringer og klassisk værtskab giver resultater

Det populære hotel på Vesterbro har de seneste år investeret i ny lobby og mere end 70 nye badeværelser. I 2019 skal en del af værelserne gøres endnu mere komfortable.

Best Western måler løbende gæstetilfredsheden på alle sine medlemshoteller. Samtidig udføres der årligt en grundig kvalitetskontrol, hvor hvert hotel gennemgås. Qualty Award gives til det eller de hoteller, som udmærker sig ved gæstetilfredshed og kvalitetskontroller, som ligger langt over gennemsnittet. Best Western Hotel Hebron har netop vundet prisen.

Hoteldirektør, Peter Bech, er stolt over at vinde prisen:

”Vi er placeret i et område med mange forskellige hoteller og spændende hotelkoncepter. Det kræver, at vi konstant fornyer os samtidig med at vi holder fast i vores klassiske værtskab. Lækre, moderne og indbydende omgivelser er nødvendigt og noget, gæsterne forventer. Men det gæsterne husker os for, er at vi kender dem, interesserer os for dem og skænker kaffen for dem om morgenen. I det hele taget er vores fokus at skabe positive oplevelser. Vi har fornyet stort set alle vores fællesområder de senere år. I 2019 går vi gang med at opgradere yderligere 30 værelser. De er egentlig temmelig komfortable og populære allerede nu, men vi nægter at sidde stille. Vi vil konstant udvikle os”.

I Best Western Scandinavia er der ligeledes glæde over hotellets popularitet og høje standard:

”Hotel Hebron har i flere år opnået solid anerkendelse fra gæster, virksomheder og rejsebureauer for deres unikke og personlige værtskab. Derudover investeres der, år efter år, massivt i hotellets indre og ydre. Her er tale om et ambitiøst ejerskab og en stærk daglig drift”, siger Søren Nystrøm, Country Manager Danmark for Best Western Hotels & Resorts.

For mere information kontakt:

Søren Nystrøm, Country Manager Danmark

Best Western Hotels & Resorts

E-mail: soren.nystrom@bestwestern.dk / Tel: 31 66 16 22

Peter Bech, Hoteldirektør

Best Western Hotel Hebron

E-mail: peb@hebron.dk / Tel: +45 31 21 31 64

Best Western Hotels & Resorts i Skandinavien er en medlemsorganisation med over 150 privatejede Best Western hoteller i Danmark, Norge og Sverige. Engageret værtskab sætter sit personlige præg på hoteloplevelsen for vores gæster. Samtidig har Best Western høje kvalitetskrav til hotelstandarden, hvilket gør at du som gæst ved, hvad du kan forvente samt at pris og produkt stemmer overens. Best Western Hotels & Resorts har over 4.000 hoteller i mere end 100 lande.