Hotell Nordic Lund - dobbeltværelse

Populært hotel i Lund bliver en del af Best Western Hotels & Resorts

Den 1. oktober bliver Hotell Nordic Lund en del af Best Western Hotels & Resorts. Hotellet åbnede dørene i 2015 og er på kort tid blevet et af Lunds bedst anmeldte hoteller med topkarakterer fra rejsende.

Hotell Nordic Lund ligger i det centrale Lund og har 50 personlige værelser af meget høj kvalitet. De ældste dele af hotellet er fra 1790 og er siden blevet suppleret med en helt ny bygning. Alle værelser er udstyret med aircondition, moderne teknologi og tekøkken.

- "Det føles naturligt for os at blive medlemmer af Best Western," siger Rodrigo Sanchez, en af de tre partnere på hotellet. ”At kunne tilbyde vores gæster et personligt og individuelt hotel, og samtidig være med i en af verdens største hotelkæder, føles helt rigtig fra vores side”.

- ”Vi er glade for, at Hotell Nordic Lund har valgt at blive medlem hos os”, siger Johan Michelson, Sveriges Manager for Best Western Hotels & Resorts. ”Hotellet er fantastisk og kombinerer charmen ved en ældre ejendom med opdateret design og teknologi”, fortsætter han.

Rodrigo Sanchez
Hotell Nordic Lund