Sara Hallsund bliver ny Marketingchef for Best Western Hotels & Resorts i Skandinavien

Sara Hallsund bliver ny Marketingchef for Best Western Hotels & Resorts

Den 19. marts tiltræder Sara Hallsund stillingen som Marketingchef for Best Western Hotels & Resorts i Skandinavien. Sara kommer til at fokusere på at flytte kædens position frem digitalt samt at videreudvikle kædens satsning på det lokale entreprenørskab og skabelsen af personlige hoteloplevelser og mødesteder. Sara kommer senest fra Telenor og Ving.

Sara Hallsund bliver Marketingchef for Best Western Hotels & Resorts i Skandinavien, verdens største kæde af privatejede hoteller.

Sara kommer blandt andet til at arbejde med at flytte Best Westerns position frem digitalt og med at tydeliggøre Best Westerns unikke satsning på privatejede hoteller, som tilbyder en personlig og lokal hoteloplevelse.

"Vi har en meget positiv udvikling med nye hoteller og gennemfører store investeringer på en række områder, såsom vores digitale platform, vores brand og loyalitetsprogram. Det føles derfor helt rigtigt at byde Sara velkommen som den helt rette person til at føre disse satsninger videre i fremtiden", siger Johan Michelson, Country Manager for Best Western Hotels & Resorts i Sverige.

"Jeg ser frem til at blive en del af verdens største hotelfamilie. For mig handler det om at fortsætte det, som Best Western gør så vellykket i dag - at bygge kunderelationer i verdensklasse med et lokalt twist. Vi skal også arbejde med vores digitale fodaftryk og med alle de spændende muligheder, der er derude. Så hold øjne og ører åbne", siger Sara Hallsund.

Sara tiltræder stillingen i Best Western den 19. marts 2018. Sara kommer senest fra Telenor, hvor hun var Head of Marketing Communication.

For mere information, venligst kontakt:

Sara Hallsund, Marketingchef

Best Western Hotels & Resorts, Skandinavien

E-mail: sara.hallsund@bestwestern.se

Best Western Hotels & Resorts, Skandinavien

Telefon: + 46 735 143 901

E-mail: johan.michelson@bestwestern.se

Best Western Hotels & Resorts i Skandinavien er en medlemsorganisation med over 140 privatejede Best Western hoteller i Danmark, Norge og Sverige. Engageret værtskab sætter sit personlige præg på hoteloplevelsen for vores gæster. Samtidig har Best Western høje kvalitetskrav til hotelstandarden, hvilket gør at du som gæst ved, hvad du kan forvente samt at pris og produkt stemmer overens. Best Western Hotels & Resorts har over 4.200 hoteller i mere end 100 lande.