Pressemeddelelse -

Nu er den her endelig – Miss Bic - en kollektion af eksklusive lightere til kvinder

Bic introducerer nyheden Miss Bic. En lighterkollektion med sjove, moderigtige og glamourøse mønstre til kvinder, der sætter pris på lækre design og former. En lighter fra Miss Bic har en lige så selvfølgelig plads i håndtasken som læbestiften og mobiltelefonen. Præcis som de øvrige lightere fra Bic har Miss Bic gennemgået over 50 kvalitetskontroller for at garantere sikkerheden og for at sikre, at den er pålidelig og sikker i brug i lang tid.

For at lancere den nye kollektion af lightere begiver Bic sig ind i modebranchen og samarbejder med den verdenskendte designer Oscar Carvello. Modeskaberen, som oprindelig stammer fra Venezuela, fik som opgave at designe en kjole af Miss Bic-lightere. Han skabte en fantastisk haute couture-kjole af 8.521 Miss Biclightere, som blev fastgjort ved hjælp af en superhemmelig teknik. Kjolen har fået stor international opmærksomhed i mode- og mediekredse og er blandt andet blevet vist på modeugen i Milano. Lige nu kan den ses i kampagner over hele Europa.

Tjek Miss Bic-kollektionen ud, og se, hvordan det gik for sig, da kjolen blev skabt –http://www.mybiclighter.com/en/miss_bic_index.php

• Mode

• lightere
  • kvinder
  • bic lighter
  • bic
  • miss bic
  • modeugen

Bic Nordic AB är ett helägt dotterbolag till det internationella franska börsnoterade bolaget Societe Bic. Koncernen är världsomfattande med nästan 10.000 medarbetare i 65 länder. I Norden är BIC sedan 1959 representerat med bolag i Sverige med filialer i Danmark och Finland. Övriga Nordiska länder är representerade via distributörer. Det Nordiska huvudkontoret ligger i Göteborg. BIC koncernen tillverkar och omsätter produkter inom tre huvudområden; Skrivmateriel, tändare och rakhyvlar. Verksamheten omfattar kända varumärken såsom BIC, Tipp-Ex, Bic Kids och UHU.

Paula Garrido

Pressekontakt Trade marketing manager Tändare och rakhyvlar +46707 369851

Pernilla Jidbratt

Pressekontakt Trade marketing manager Skrivmateriel och Terra Cycle +46703-11 26 57