Efterløn gør rejsedrømme til oplevelser

Pressemeddelelse  •  2012-03-27 14:49 CEST

Bravo Tours har oprettet specialgruppe for at klare efterspørgslen

Mange danskere får snart mange penge mellem hænderne - deres egne penge vel at mærke. Det sker, når efterlønsopsparingen kan hæves og dermed er til disposition til forbrug.

Rejsebranchen mærker tydeligt, at en forbrugsfest er under opsejling.

- Nu skal mange års drømme om at se noget af verden realiseres. Vi har dagligt mange forespørgsler på, hvor langt og hvor længe man kan rejse for sine efterlønspenge, siger salgs- og marketingdirektør Stig Bundgaard, Bravo Tours.

Danmarks tredjestørste rejsearrangør har ligefrem oprettet et hold i salgsafdelingen, der tager sig af de mange henvendelser.

- Det er ikke kun almindelige charterrejser for to personer, der efterspørges. Safari i Afrika, eksotiske rejser til bl.a. De Dansk Vestindiske Øer og to-tre ugers rundrejser i Asien og Sydamerika har stået på mange menneskers ønskeseddel i mange år. Netop disse rejseformer er to af vore fokusområder, siger Stig Bundgaard.

- Desuden har vi mange henvendelser om familierejser for tre generationer til typiske charterdestinationer som Mallorca og Kreta. Hidtil har sådanne familiegrupper fejret runde fødselsdage, sølv- eller guldbryllup, men det er naturligvis også værd at fejre, at efterlønspengene er til rådighed, siger Stig Bundgaard.

Ikke alle efterlønsrejserne skal afvikles i den kommende sommerhøjsæson. Mange planlægger de store rejser op til to år frem.

- Ønskerne er vidt forskellige, men alle ønsker sig rejseoplevelser for livet, siger Stig Bundgaard.

Se vores store udvalg af rejsemål her

Bravo Tours er blandt Danmarks tre største rejsebureauer med rejser til spændende og populære rejsemål over hele verden – altid med dansktalende rejseledere.

Bravo Tours tilbyder  Solferie, Safari, Rundrejser, Golfrejser, Kombinationsrejser og Grupperejser, der giver minder for livet.

Bravo Tours har hovedkontor i Herning og et salgskontor i København.

Bravo Tours er medlem af charterrejsearrangørernes brancheorganisation (RiD) og Rejsegarantifonden og følger altid Rejseankenævnets retningslinjer og afgørelser.

Kommentarer (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom