Fokus på oversøiske rejsemål

Bravo Tours sætter nordjydernes lange ferierejser i system

Direkte fly fra Aalborg Lufthavn til verdens mest eksotiske rejsemål skal man ikke forvente i den nærmeste fremtid. Men Bravo Tours vil gerne gøre det nemmere og mere trygt at komme langt ud i verden.

- Vi samarbejder med nogle af verdens største flyselskaber og kan i mange tilfælde tilbyde, at man kan rejse på én billet fra Aalborg til sit feriemål uden, at man selv skal håndtere sin bagage, når man skifter fly i København, siger Bravo Tours’ administrerende direktør, Peder Hornshøj.

Bravo Tours samarbejder bl.a. med SAS, der kan stå for indenrigstransporten af Bravo Tours-gæster, der skal til asiatiske destinationer som Thailand, Kina og Bali.

Bravo Tours er Danmarks største arrangør af safarier i bl.a. Kenya og Tanzania. Til disse lande kan man flyve direkte fra Aalborg via Amsterdam med KLM.

- Ud over fordelen med bagagehåndteringen er det betryggende at flyve med samme selskab og dets samarbejdspartnere på hele strækningen. I tilfælde af forsinkelse er det flyselskabets ansvar at sørge for, at man kommer til bestemmelsesstedet. Det gælder ikke, hvis man benytter et lavprisflyselskab på en del af strækningen, siger Peder Hornshøj.

I den netop overståede vintersæson rejste mange nordjyder med Bravo Tours til De Dansk Vestindiske Øer med direkte charterfly. Et stort antal valgte at flyve via København som alternativ til Billund. De populære eksotiske øer i Caribien er også på Bravo Tours’ program næste vinter skiftevis fra Billund og København. Fra Aalborg og langt ud i Verden tilbyder Bravo Tours bl.a. badeferie og rundrejser i Thailand, Vietnam, Cambodja, Bali, Java, Sumatra og Kina samt safari og badeferie i Kenya.

• rundrejser
  • kenya
  • safari

Bravo Tours tilbyder  Solferie, Safari, Rundrejser, Golfrejser, Kombinationsrejser og Grupperejser, der giver minder for livet.