Nyt fly får base i Aalborg Lufthavn

Bravo Tours benytter Primera Air på to ruter til vinter og flere til næste sommer

Flyselskabet Primera Air baserer fra december et Boeing 737-fly i Aalborg Lufthavn. Det danskbaserede selskab har syv fly, alle af typen Boeing 737. Flyet i Aalborg skal bl.a.transportere Bravo Tours’ nordjyske gæster fra Aalborg til Sharm el-Sheikh i Egypten og til den spanske ferieø Gran Canaria.

Desuden skal Primera Air flyve for andre rejsearrangører til andre destinationer i vinterperioden.

- Vi glæder os meget til at flyve med Primera Air fra Aalborg. Det har vi ønsket i flere år, og det er dejligt, at det nu lykkes. Vi vil gerne udvide vores aktiviteter i Nordjylland, hvor vi har en stor og trofast kundekreds. Desværre er mange for tiden nødt til at køre til Billund Lufthavn for at rejse med os til vore charterdestinationer, siger Bravo Tours’ administrerende direktør, Peder Hornshøj.

Primera Air-flyet får fast base i Aalborg og skal i sommeren 2013 flyve for såvel Bravo Tours som andre rejsearrangører. Sommerens destinationer kendes endnu ikke helt, men det står fast at Kreta, Mallorca og Tyrkiet bliver blandt rejsemålene.

- Vi håber, at Primera Air-flyet kommer til at styrke Aalborg Lufthavn blandt andet med omsætning og beskæftigelse, siger Peder Hornshøj.

Primera Air har desuden fly baseret i Billund og København samt i Sverige og Norge.

• sommerferie
  • primera air

Bravo Tours tilbyder  Solferie, Safari, Rundrejser, Golfrejser, Kombinationsrejser og Grupperejser, der giver minder for livet.