Brother scorer Good Design Awards i kategorierne print, scan og labelprint

Strukturen, æstetikken og anvendeligheden i Brothers produkter fejres med en Good Design Award i kategorierne print, scan og labelprint.

S/h laserprinteren HL-L2375DW, scanneren ADS-2200 og labelprinteren P-touch CUBE Plus vandt hver sin japanske designpris.

En Good Design Award er en anerkendelse af kvalitet og innovation og gives til produkter samt tjenester, der har lokaliseret og udviklet nye designmuligheder.

Brother vandt prisen for første gang i 1960 for en symaskine, og siden da er mere end 200 af Brothers produkter blevet anerkendt med prisen. Det er nu 26. år i træk, siden 1993, at Brother har modtaget en Good Design Award.

Henning Elkjær, Nordic Nordic Marketing Director & Sales Director hos Brother Nordic A/S udtaler: “En Good Design Award vurderer ikke kun produktets udseende, men også brugeroplevelsen, produktdesignets miljøpåvirkning og produktets evne til at præsentere nye idéer for samfundet.

"At vinde denne pris er en anerkendelse af den samlede indsats fra alle Brother-medarbejdere, der er involveret i udvikling, fremstilling og levering af vores produkter og tjenester. Ifølge vores "At your side" motto sætter vi altid kunderne først ved at designe produkter, der imødekommer deres behov. "

Læs mere om Good Design Awards og andre priser, som Brother har vundet.

Læs mere om Good Design Awards.

• Virksomhed, generelt

• scan