Den Internationale Print Dag 2017 hylder ‘printoplevelsen’

Brothers brugere får en holistisk ”printoplevelse”, når vi kombinerer fleksibilitet, kompatibilitet og brugervenlighed med den seneste teknologi - til en fornuftig pris.

Derfor er vi glade for at kunne fejre den Internationale Print Dag onsdag den 18. oktober og deltage i den verdensomspændende dialog omkring dette års tema: ”printoplevelsen”.

Høj printhastighed og skarp printopløsning, som kendetegner vores printkvalitet, samt forskellige løsningskombinationer på vores seneste farvelaser-, sort-hvid laser- og farveinkjetserier bidrager til en positiv printoplevelse.

• Mobilteknologi – for at imødekomme det stigende antal medarbejdere,der bruger flere enheder, kan man hurtigt og effektivt printe til eller scanne fra mobil og cloud-løsninger. Vores maskiner er kompatible med Brother’s iPrint&Scan, Apple AirPrint og Google Cloud apps.
  • Near Field Communication (NFC) – med sikkert print, der er i fokus hos virksomhederne. NFC, som findes på vores flagskibs-modeller, understøtter “pull print”. Du indtaster en PIN-kode eller stryger et ID-kort hen over printeren for at frigive et printjob, hvilket er ideelt til print af fortrolige dokumenter.
  • Web Connect teknologi – eliminerer behovet for at tilslutte til en pc. Vores teknologi betyder, at brugere kan scanne til og printe fra populære cloud-services som fx Google Drive, Dropbox og OneDrive. Fordelen er hurtig og nem deling samt lagring af filer.
  • Store tonere og blækpatroner – store, ekstra store og XXL-tonere og blækpatroner kan fås til vores inkjet- og laserprinterserier. Store tonere og blækpatroner minimerer nedetiden, der følger med udskiftning af forbrugsstoffer, samtidig med at de leverer kosteffektive print. Og kvaliteten af printet er altid i top. Vores seneste Business Smart inkjetserie blev vores første business-serie, der bruger pigmenteret blæk, som giver klarere farver, farvemættede sorte nuancer og skarpere tekst.
  • Ekstra papirskuffer – flagskibsmodellerne i vores seneste farvelaserserier giver mulighed for ekstra papirskuffer. Dette gør din printer i stand til at vokse sammen med din forretning og eliminerer udgiften ved at opgradere til en større model, når arbejdsmængden øges. Udvidelige papirskuffer på vores farveinkjet-serie giver desuden mulighed for at printe i både A4 og A3.

Med et solidt udgangspunkt i forskning og udvikling er alle vores serier designet med kunden i centrum og med en positiv printoplevelse som det ultimative mål.

• Virksomhed, generelt

• teknologi