Brother Solutions Interface case: Ubiquitech

Overblik over kunder og deres udfordringer

Ubiquitech er en virksomhed, der sælger intelligente Print Management løsninger. De forsyner deres kunder med et printsystem, der er skalerbart, fleksibelt og problemfrit.

De har kunder over hele verden, og deres kundeportefølje spænder fra de små og mellemstore virksomheder og op til de helt store virksomheder som Disney, Qatar Airways, University of Cambridge, Siemens og Santander.

Ubiquitech, der har hovedkontor i Danmark, søgte efter nye måder at forbedre deres Intelligent Print Management (IPM) systemer på, så de kunne understøtte Brothers maskiner.

Da Ubiquitech arbejder med mange forskellige typer kunder, var der behov for at løsningen skulle understøtte forskellige platforme, inklusive Windows, IBM Power og IBM System Z (mainframe), for at imødekomme behovene fra de allerstørste kunder.

Brother Solutions Interface

For at imødekomme deres unikke krav brugte Ubiquitech Brother Solutions Interface (BSI) til at gøre deres print, scan og kopi-funktioner kompatible med Brother-enheder.

BSI giver plads til, at man kan indbygge løsninger, eller integrere dem med Brother-maskiner, inkl. scannere, printere og alt-i-én printere.

Ved at anvende BSI's standardbruger interfacekommandoer var Ubiquitech i stand til at skabe en skræddersyet bruger-rejse, der nemt understøttede forskellige skærmstørrelser, og ved hjælp af låsefunktionen kunne man kun få adgang ved brug af pinkode-godkendelse, brugernavn eller ID-kort.

Unikke krav

I løbet af processen havde Ubiquitech nogle unikke krav, som Brother imødekom. Ubiquitech ønskede at bruge Omnikey USB-kortlæser samt detaljeret status-tracking på printjob. Brother leverede en firmware-opdatering der muliggjorde denne funktionalitet.

Konklusion

Supporten for Brother-enheder ved hjælp af BSI blev implementeret effektivt, så den kunne efterleve Ubiquitech’s specifikke krav.

Den succesfulde afslutning på projektet betyder, at Ubiquitechs partnere kan deltage i udbudsrunder på et meget prisfølsomt marked.

Dette skyldes flere forskellige faktorer, blandt andet kompatibiliet med Brother-enheder, support af Ubiquitechs server, skaleringdfaktoren, muligheden for at bruge forskellige printerleverandører og den tekniske support, de kan levere til virksomheder, store og små, som er ekstremt unikt i dette marked.

Peter Rostrup, CPO hos Ubiquitech, siger: “På grund af den type virksomhed, vi er, var vi nødt til at introducere en løsning, der var skræddersyet til at matche vores forretningskrav, men som også kunne skaleres, så den kunne bruges i både små, mellemstore og store virksomheder.

“Brother Solutions Interface hjalp os med at opnå netop det ved at muliggøre at Ubiquitech software blev gjort kompatibelt med Brother enheder.”

Richard Thomas, Senior Manager i produktplanlægning ved Brother International Europe, sagde: “Den skræddersyede løsning, som Ubiquitech har skabt ved hjælp af vores BSI-platform, har virkelig gavnet deres forretning."

“Da deres Print Management-løsning er kompatibel med Brother-enheder, kan de nu levere en bedre service, som er unik, konkurrencedygtig og attraktiv for kunderne."

“Ubiquitech har vist, at brugen af BSI kan være effektiv for kunder, der ønsker simple løsninger til komplekse problemer.”

For mere information om Brother Solutions, læs her.

• Virksomhed, generelt

• print management
  • business
  • printer