Pressemeddelelse -

Mogens Lykketoft bringer dig helt tæt på FNs 17 verdensmål på Bureau Veritas Kick Off Seminar 2019

Den 3. januar 2019 sparker Bureau Veritas det nye år i gang i selskab med 450 erhvervsfolk på Bureau Veritas Kick Off Seminar - vi vil gerne invitere DIG med i dit virke som journalist/blogger med fokus på kvalitet, miljø, arbejdsmiljø og sikkerhed.

Dagen byder på en lang række spændende oplæg. Du kan blandt andet høre Falcks erfaringer med implementering af de nye ISO-standarder i 32 lande, eller få historien bag Ateas nye beredskab mod korruption og bestikkelse. Samtidig får vi besøg af Pieszak, der deler deres rejse med de første bæredygtige jeans i Danmark, og REKS, der fortæller om deres arbejde med kemisk arbejdsmiljø. Mød også Nel Hydrogen Fueling og hør deres syn på, hvorfor netop hydrogen er fremtidens energikilde.

Til sidst byder vi velkommen til Mogens Lykketoft og en fortælling om FN's verdensmål i en verden, hvor bæredygtighed og social ansvarlighed er i fokus hos mange virksomheder.

Læs mere om arrangementet her.

• Erhverv

Bureau Veritas blev etableret i 1828 og er med sine 69.000 medarbejdere en af verdens største virksomheder inden for inspektion, klassificering, rådgivning og certificering. Vores kernekompetencer er kvalitet, miljø, arbejdsmiljø, fødevaresikkerhed og social ansvarlighed, hvor vi hjælper virksomheder fastholde og udvikle deres brands, værdier og forretning.

Vores kerneværdi er integritet, etik og upartisk rådgivning.

Vores medarbejderes viden og erfaring med lovgivning, forretningsprocedurer, sprog og kultur i mere end 140 lande gør os til den naturlige samarbejdspartner, når det gælder både nationale og internationale opgaver.

Gennem rådgivning, uddannelse, software, m.m. skaber vi sikkerhed og værdi for vores kunder.

Signe Dahl

Marketing Coordinator +45 77 31 10 43