Boozt.com lancerer det danske tøj og accessory brand - Sofie Schnoor

Malmø, Sverige – Med over 60 styles lancerer Boozt.com nu det danske fashion brand - Sofie Schnoor.

Sofie Schnoor er et tøj og accessory brand, der mikser klassisk elegance med det rå og moderne. Grundlæggeren, Sofie, rejser over hele verden, hvor hun besøger markeder og genbrugsbutikker og “investerer” i små spændende stofprøver, forskellige garntyper og knapper, som er med til at give hende inspiration til den næste kollektion.

I den nye kollektion indgår snøresstøvler, party stiletter, iPad og mobil covers, skindbukser, pelsveste og “oversized” toppe. Prisniveauet ligger fra DKK 299 – 3.499.

Ønskes mere information: Gå ind på Boozt.com, eller kontakt

Peter G. Jørgensen, Chief Marketing Officer

pgj@boozt.com

Kasper Staalsø, Marketing & Retail Manager

kst@boozt.com

• Mode

• tøj
  • mode
  • sofie schnoor
  • shop
  • online
  • boozt.com
  • boozt

Om Boozt.com

Boozt.com ER en up-and-coming online mode Forhandler offers et comprehensive selection of dametøj, Herretøj, børnetøj from over 100 Scandinavian and international designermærker. Jeg Øjeblikket opererer i 10 different markets, Boozt.com henvender SIG the brand-bevidste women and mænd i aged between 23-45. The driver of Boozt Group, en of Europe 'leading full-service e-handel Leverandør, and consists of et hold in næsten 70 passionerede, dedikerede and highly kvalificerede e-handel professionelle.

Hermann Haraldsson

Pressekontakt Chief Executive Officer, CEO +45 20940395