BRADLEY COOPER, JENNIFER LOPEZ OG MICHAEL CAINE FÅR SELSKAB AF EN ACTIONFYLDT ALENEMOR OG TEENAGE DETEKTIV I NOVEMBER

Selv om vi ikke er i december endnu, så er C More alligevel klar med en gaveregn af stjernespækket underholdning, hvor man kan streame sig gennem hele genre-registeret!

Må en muslim have sex med en jøde? Ja, åbenbart – for det har den amerikanske komiker, Ramy, i sin nye anmelderroste serie af samme navn. Ramy forsøger at balancere sit ungdommelige og vestlige liv med sin etnicitet i den underholdende og universelle serie, der stiller skarpt på, hvor svært det er at leve op til egne og ikke mindst omgivelsernes idealer om, hvordan livet skal leves. Ramy får premiere den 1/11.

Først går turen til en polterabend i Las Vegas, hvor brudgommen forsvinder sporløst. Den efterfølgende rejse går til Thailand, hvor et kollektivt blackout er tæt på at lægge et bryllup i ruiner. Endelig går en tur til en afvænningsklinik helt galt. Så er scenen sat for de tre kultfilm Tømmermænd i Vegas, Tømmermænd i Thailand og Tømmermænd tur-retur med Bradley Cooper, Ed Helms og Zach Galifianakis, som alle kan streames fra den 1/11.

I komediedramaet Place Publique (3/11) er det er en flot sommerdag og tv-kvinden Nathalie har inviteret til en fest i sin pragtfulde have, hvor branche- og kulturfolk blandes med en YouTube-stjernes følgere. Her kommer også den afdankede programleder Castro, der genser såvel sin eks-kone Héléne og datteren Nina, som netop har skrevet en roman om sin familie. Men bliver det den fest, som alle har håbet på?

Michael Moore er på banen igen! Efter filmene Bowling For Columbine og Fahrenheit 9/11 er han tilbage med sin nye dokumentarfilm, Fahrenheit 11/9 (4/11), som tager temperaturen på dagens USA. Her skildres alt fra Donald Trumps vej til Det Hvide Hus til skoleskyderi og ikke mindst vandskandalen i hans hjemstavn Flint, Michigan.

Prisbelønnet actiondramaserie om alenemors kamp mod underverden er tilbage med 4. sæson. De nye afsnit af Den røde enke (Gåsmamman) (7/11) starter med at Sonja (Alexandra Rapaport) vågner op efter at have ligget i koma i seks måneder. Endnu et mordforsøg på hende på hospitalet åbner hendes øjne for, at faren langt fra er ovre, idet det colombianske kartel vil hende til livs. For at kunne betale sin gæld, dykker Sonja dybere ned i den kriminelle verden. Varm op med de tre første sæsoner, inden man kaster sig over, hvad der tegner til at blive den hidtil mest dramatiske og actionfyldte sæson.

I komedien Second Act (8/11) møder vi den 40-årige Maya (Jennifer Lopez), som knokler i et stormagasin, men trods det, er hun aldrig blevet forfremmet. Men så kommer hendes gudsøn og computernørd på banen. Han laver et falsk C.V. til hende online. Pludselig bliver hun headhuntet til en chefstilling og kan ikke lade være med at takke ja.

Krimidramaet King of Thieves (15/11) fortæller den fantastiske historie om en bande ældre tyve, der planlægger et vovet kup mod en fyldt bankboks under jorden. Grådighed bliver pludselig en farlig faktor i det hele! Filmen er baseret på en sand historie. Stjerneskuespilleren Michael Caine medvirker.

Clint Eastwood står for instruktion af thrilleren 15:17 To Paris (22/11), som fortæller den barske sande historie om tre civilklædte amerikanske soldater, for hvem det i august 2015 lykkedes med at afværge et terrorangreb mod et tog fra Amsterdam til Paris. I filmen følger vi de tre venners liv fra deres opvækst og til i dag. De spilles af de virkelige helte Anthony Sadler, Alek Skarlatos og Spencer Stone.

Er man til serien Riverdale, så skal man ikke gå glip af den nye amerikanske dramathrillerserie Nancy Drew (25/11) om den knivskarpe teenagedetektiv Nancy Drew. Den 18-årige Nancy vil gerne væk fra hjembyen Horseshoe Bay, da hun modvilligt trækkes ind i en mordsag med overnaturlige undertoner.

Kan du lide serien Bodyguard, så er den anmelderroste og aktuelle BBC-thrillerserie The Capture (26/11) om overvågning og misinformation også noget for dig. En tidligere soldat bliver ved hjælp af videomateriale frikendt for mordet på en krigsfange. Men han kommer hurtigt i søgelyset igen, da sekvenser fra et overvågningskamera tilsyneladende viser ham overfalde og bortføre den advokat, som fik ham frikendt.

• thriller
  • jennifer lopez