DEN BARSKE VIRKELIGHED BAG REALITY-TV – KOM MED BAG KULISSERNE I NY DRAMASERIE PÅ C MORE

Hvis du synes, at mange realityshows er noget nær det værste, du har oplevet, har du så nogensinde tænkt på, hvad der sker i kulissen? Det er bestemt ikke for sarte sjæle, men du er inviteret med bag om alligevel! UnREAL er en amerikansk og mørk serie skabt af kvinder, med kvinder og som en gang imellem hænger kvinder ud og ikke mindst tager os med bag skandalerne, sladderen og iscenesættelserne på et amerikansk reality datingprogram. Stream løs fra den 5. november.

UnREAL er en amerikansk dobbelt Emmy-nomineret anmelderdarling og mørk dramaserie, som foregår bag kulisserne på det amerikanske reality datingprogram Everlasting. Serien følger primært de to kvindelige producere Rachel (Shiri Appleby – ”Girls”) og Quinn (Constance Zimmer – ”Entourage” og ”Newsroom”).

Den unge Rachel er vendt tilbage til jobbet efter et sammenbrud, og gør alt, hvad hun kan, for at kunne konkurrere med den fremadstormende Quinn. Det gør hun ved at manipulere deltagerne i datingprogrammet, så der opstår vanvittige dramaer, som seerne tørster efter. ”UnREAL er et foruroligende kig på, hvordan man laver foruroligende tv,” skrev kaldte det amerikanske nyhedsmedie NPR om serien.

UnREAL fik også disse ord med på vejen af Boston Globe: “Jeg elsker, at der endelig er kommet noget værdifuldt ud af reality-tv, og at en serie om den her “læser” reality-genren så godt og skiller det ad det stykke for stykke. Og lad os så være taknemmelig over, at reality serier ikke bliver lavet for at skabe venskaber.”

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=n3IjmQiB8wc

Samtlige fire sæsoner af UnREAL kan streames på C More fra den 5. november

De første tre episoder af UnREAL kan allerede nu ses på Clipsource.

Gå ind påhttps://clipsource.se/signupog følg den enkle vejledning.

Klik påhttps://clipsource.se/loginog klik efterfølgende påhttp://clipsource.se/source/c-more-entertainment.Til højre på siden, under Kontakt, finder du Ansøg om adgang. Ansøg om at få adgang til C Mores indhold.

Også i november:

1/11: HARRY QUEBERT-AFFÆREN

Da bestsellerforfatteren Harry Quebert (Patrick Dempsey) bliver anklaget for mordet på den lokale præstedatter, lægger hans tidligere elev Marcus alt andet til side, og vil sætte alt ind på at bevise sin lærers uskyld. Serien består af 10 episoder.

14/11: JÆGERNE

Når den nye tv-serie Jægerne har premiere på C More, bliver det et kærkomment gensyn med Erik Bäckström (Rolf Lassgård), som efter interne stridigheder indenfor korpset stopper som politibetjent og vender tilbage til Norrbotten. Men dystre hemmeligheder bobler under overfladen i den øjensynligt stille og rolige landsby, og inden længe kastes Erik ind i et dilemma, som kan koste ham alt, hvad han har kært. Jægerne har seks episoder.

29/11: CHANNEL ZERO: THE DREAM DOOR

"Channel Zero" er en hårrejsende antologi, der ligesom den anmelderroste "American Horror Story", fortæller en selvstændig rædselshistorie for hver sæson. I denne sæson opdager det nygifte par Jillian og Tom en mystisk dør i deres kælder. Inden de får set sig om, truer fortidens hemmeligheder med at vende op og ned på alt, og snart er både deres ægteskab og liv i fare. The Dream Door består af seks episoder.

• reality-tv
  • unreal

Du kan se C More på dit tv eller online. Ønsker du at se C More på dit tv, så skal du oprette dit C More abonnement hos din nuværende tv-leverandør. Du bestiller C More lettest ved at kontakte din nuværende tv-leverandør direkte. Kontakt din tv-leverandør.

Hvis du ønsker at se C More på din computer, iPad/iPhone, Android tablet/smartphone kan du købe adgang direkte på http://cmore.dk/signup/c-more-film-dk.