FS Rosa, København

I samarbejde med Københavns kommune er vi midt i en inspirerende proces om at opføre et nyt spændende opholdsområde med fokus på relationsskabende redskaber. På Øresundsvej i København er vi midt i at etablere et nyt attraktivt lege og opholdsområde på FS ROSA.

Vi glæder os til snart at kunne vise dette unikke, færdige projekt herinde når det står færdigt.

Den gamle bunkers skråning og top på FS ROSAS matrikel i København var ét vildnis. Kommunen ønskede at sikre skråningen mod erodering, genskabe et grønt miljø og samtidig skabe et solidt for leg og bevægelse på skråningen.

CADO har i samarbejde med Københavns Kommune løst denne opgave efter bedste evne. Her er nu skabt et miljø der i høj grad er udviklende for motorik, balance, motion og har stærke relationsskabende elementer.

Ønsker du rådgivning til en løsning der passer til dine behov og ønsker? Så er du velkommen til at kontakte os på 70 22 26 28 eller info@cado.dk.

• cado
  • fs rosa
  • sport
  • skoler
  • klatrevægge
  • institutioner
  • faldunderlag

CADO er et danskejet legepladsfirma med hovedsæde i Solrød Strand, som er repræsenteret i hele Skandinavien med afdelinger i både Norge og Sverige. Virksomheden har fokus på at hjælpe kunden fra idé til virkelighed gennem et enestående produktsortiment og rådgivning gennem mange års erfaring i branchen.

CADO har et klart mål – vi vil gennem produktion og levering af unikke produkter gøre en forskel og skabe harmoni og balance, med respekt for vores kommende generationer. Vi har i mange år designet, produceret og leveret legepladser, sports- og bevægelsesprojekter og uderum med professionel og kompetent rådgivning, høj service, unikke produkter og præcis levering i hele Danmark. Vi vil være det førende legepladsfirma inden for design af uderum – og det forpligter. Derfor har vi altid fokus på vores grundværdier: troværdighed, innovation & bæredygtighed.