Pressemeddelelse -

Er du fan af lange leveringstider, udgiftstunge kalibreringer og produktions stop når dine instrumenter skal til kalibrering…så er dette tilbud ikke noget for dig!

Vi kan nu med glæde tilbyde dig en helheds løsning hvor du først lejer og frikøber et EL eller tryk kalibreringssystem. Disse kan være budgettunge poster at investere i på en gang, derfor tilbyder vi nu denne løsning, hvor vi leverer det ønskede instrument inklusiv kalibreringssoftwaren MET/CAL med indbyggede kalibreringsrutiner, og instrument asset management softwaren MET/TEAM som kan holde orden på inventaret. Den samlede pris for denne løsning svarer til prisen på at sende mindre end 10 multimetre/måleinstrumenter til kalibrering hver måned, alt andet du kalibrerer udover hver måned er en bonus for din virksomhed. Så vi fjerner de lange ventetider som let opstår når du skal sende dit instrument afsted, og frustrationen over ikke at vide hvornår det kommer retur.

Dette er nogle af de instrumenter du kan kalibrere

Multimetre

AVO-metre

Strømtænger

Dataloggers

Proceskalibratorer

Panel instrument

Alt sker hurtigt og nemt via softwaren MET/CAL og asset management softwaren MET/TEAM, som guider dig gennem hele kalibreringsprocessen og dokumenterer alt i forhold til standarder, og der generes et komplet kalibrerings certifikat, en kalibrerings sticker og en instrument label

MET/TEAM hjælper dig med at holde styr på status på dine instrumenter i virksomheden via lister og email, og ikke kun de instrumenter du kalibrerer med MET/CAL

Under hele aftaleperioden indgår der 1 årlig fri kalibrering af din reference udrustning ligesom der er fuld garanti og support på.

Kontakt os for mere info, samt hvordan vi kan hjælpe dig med at skræddersy en løsning for dig. Ønsker du en tilsvarende løsning for et tryk kaliberingssystem så lad os hjælpe dig med denne også.

Efter aftaleperiodens udløb kan du vælge at beholde asset management systemet MET/TEAM, og MET/CAL kalibrerings softwaren uden beregning.

Prisen er baseret på 3 års lejeperiode og med 10% restværdi, samt Fluke Calibration 5502E med tilhørende software.

• Industri, produktion

Caltech AS er Danmarks største selvstændige leverandør af kalibrerings, måle/test og proces instrumenter. Vi har fokus på at levere instrumenter til præcision målinger, og leverer udover vores service og support også SW som støtter op om instrumenterne og hjælper til med automatisering og analyse af måledate. Vores service og support strækker sig så langt som helt ud til kunden, hvor vi sikrer at du som kunde får et instrument som du kan benytte fuldt ud evt. efter kursus eller træning hos os, eller en af vores leverandører.

Hvis der er behov for en fysisk evaluering et instrumentet, så besidder vi en stor instrumentpark, og der kan vores leverandører hjælpe og støtte op.

Caltech AB

www.caltech.dk