Pressemeddelelse -

Se de fedeste serier og de bedste film på alle devices med Canal Digital og C More Play.

Når 4. sæson af den fantastisk populære HBO-serie, Game of Thrones, rammer Danmark den 7. april, kan Canal Digitals C More kunder ikke blot følge serien på fladskærmen i stuen men også på PC, iPads, iPhones og Android tablets eller telefoner.

C More kunder hos Canal Digital får nu endnu mere fleksibilitet med i tv-abonnementet. Alt C More indhold, som blandt andet omfatter de seneste sæsoner af en række populære HBO-serier, samt nye film fra de største amerikanske filmstudier, er nemlig gjort tilgængeligt på samtlige Android- og iOS-devices. Det betyder, at Canal Digitals C More kunder kan udnytte deres tv-abonnement endnu mere og se masser af rigtig godt On Demand indhold på farten, i sommerhuset eller andre steder, hvor den store fladskærm ikke er inden for rækkevidde.

”God fiktion og dramaserier bliver i stigende grad efterspurgt og set på andre skærme end den traditionelle fladskærm. Vores C More kunder har i forvejen adgang til noget af det bedste indhold i deres tv-abonnement hos os, og derfor ligger der en stor gevinst for kunderne i at brede den gode underholdningsoplevelse ud særligt på tablets, som efterhånden findes i de fleste danske hjem,” siger Catja Middelboe Andersen, Kommunikationsdirektør i Canal Digital Danmark.

C More kunder hos Canal Digital har fri adgang til On Demand indhold på C More Play.

Læs mere på: www.canaldigital.dk/android

Foto krediteres Canal Digital

For mere information kontakt: Catja Middelboe Andersen, kommunikationsdirektør hos Canal Digital, mobil 22 43 42 33. E-mail: cma@canaldigital.dk

• canal digital
  • cmore på ipad
  • hd entertain center

Canal Digital Danmark A/S leverer satellit-tv i markedets bedste kvalitet til enkle og gennemskuelige priser. Et bredt og varieret udbud af tv-kanaler leveres i HD-kvalitet, herunder tv-kanaler fra blandt andre Discovery, BBC, National Geographic, Eurosport, TV 2, DR og C More. Kanal 5, 6’eren og Canal 9 sendes ligeledes i HD-kvalitet. Alle Canal Digitals kunder har endvidere adgang til streaming tjenesten Canal Digital GO med mere end 3000 film, tv-serier og andet attraktivt On Demand indhold fra mange forskellige populære tv-kanaler. Canal Digital er en del af Telenors forretningsområde Telenor Broadcast og har virksomheder i Danmark, Sverige, Norge og Finland.

Karen Sylte Hammeren

Pressekontakt Nordic Head of PR PR and communication +4797595610