Rosenholm Slot - Julemarked for hele familien

Med over 80 udstillere byder årets julemarked på Rosenholm Slot d. 10.-11. nov & 17.-18. nov, på alle julens lækkerier, julepynt, gaveideer m.m.

Vi omdanner, i hele to weekender i november, Rosenholm Slot til et magisk julemarked.

De mere end 80 udstillere præsenterer julens nyheder, og alt det der hører sig til julen.

På julemarkedet har gæsterne mulighed for at købe årets julegaver, finde fortryllende julepynt, smukke dekorationer, en masse julelækkerier, værtindegaver, og meget mere.

Der vil være rig mulighed for at få stillet både sult og tørst, under julemarkedet, i både æbleskiver, glögg, kæmpe pandekager, pølser, julekager, special øl m.m. Hos mange af udstillerne vil der også være spændende smagsprøver på b.la. chokolade, mjød, brændte mandler og øl.

Julemanden og hans kone bor på slottet begge weekender, og er klar til en hyggelig snak med de mindste. Dette er dog ikke den eneste hyggelige aktivitet for børnene. – Det vil også bære muligt at lave sit helt eget julelys, Høre julehistorier og juleevangeliet i den gamle slotskirke, få en tur på en af de søde jule ponyer eller snuppe en tur på det super søde mini juletog. Det er heller ikke usædvanligt at man møder både nisser og smukke prinsesser på slottet.

Vi glæder os til at byde jer alle sammen hjertelig velkommen til to magiske weekender på Rosenholm Slot.

FAKTA

Dato og tid: d. 30. november - 02 december.fredag kl. 15-20 – lørdage & søndage kl. 10-16.

Adresse: Rosenholmvej 119, 8543 Hornslet

Pris: Voksne 70 kr., børn (4-12 år) 30 kr., børn (0-3) gratis.

• julehygge
  • julpåslottet
  • julemand
  • julepynt
  • julegaver
  • familietid
  • julemarked
  • juledekorationer
  • inspiration
  • december
  • rosenholm slot
  • november aktiviteter
  • hvad sker der i november?

Chpevent er en landsdækkende messevirksomhed, specialiceret indenfor Slotte og Godser.
Årligt afholdes der 5 Livsstilsmesser i løbet af foråret og sensommeren, samt 4 julemarkeder i november og december.
Med 11 års erfaring er vi den førende livsstilsmesse/julemarkeds arrangør, med besøgstal på op til 25.000.

Vi er nytænkende i vores tilgang, og har fokus på kvalitet samt tidens trends og tendenser.

Louise Valbjørn

Pressekontakt Projektleder & Marketingansvarlig 30 80 62 32