Gratis rundstykker hos Statoil på lørdag

På de fleste Statoil stationer rundt om i landet kan de morgenfriske gratis hente en pose med lunt morgenbrød lørdag den 13. juli.

Fra lørdag morgen klokken 7, og til der er "udsolgt", er der en gratis pose med 4 lune stykker morgenbrød til de første 100 kunder. Tilbuddet gælder på alle Statoil stationer, som reklamerer med det, så det kan godt betale sig at holde øje med skiltene på den lokale Statoil.
– Sommeren står i extra large-tegnet hos Statoil i år, og vi vil godt gøre vores kunder XL glade. Samtidig har vi noget rigtigt lækkert morgen- og wienerbrød, og det vil vi godt vise dem, der ikke har opdaget det endnu. Derfor forærer vi en pose med gratis smagsprøver på vores morgenbrød til de første 100 morgenfriske, der kommer ind i butikken lørdag morgen fra kl. 7, siger Karin Danielsen, der sammensætter brødsortimentet i butikkerne.

Rundstykker med smagsgaranti
I poserne er der et udvalg af de forskellige slags morgenbrød, Statoil sælger. Der er blandt andet birkesstykker, græskarstykker og selvfølgelig de populære håndværkere, men der er også smagsprøver på birkesfryd og majsfryd, siger Karin Danielsen.
– De sidste er der endda smagsgaranti på: Er du ikke tilfreds med smagen, får du pengene retur – uden diskussion. Bare for god ordens skyld, så gælder det med pengene retur naturligvis kun, når man har betalt for rundstykkerne, ikke når man får dem gratis! pointerer hun.

Billedtekst:
Statoil giver gratis smagsprøver på morgenbrød til de første 100 kunder i butikken efter kl. 7 på lørdag på de stationer, som skilter med det.

Yderligere information:
Kategorichef Karin Danielsen, Statoil Fuel & Retail A/S, tlf.  40 38 43 92