Mød Statoil på DSE Messen den 1.-2. april

Statoil Raffinaderiet inviterer kommende ingeniører til at kigge forbi stand 47 på DSE Messen 200 den 1.-2. april på DTU i Lyngby.

Statoils raffinaderi i Kalundborg beskæftiger i dag omkring 80 ingeniører inden for alle grene: Flest kemiingeniører, men også maskin-, elektro- og IT-ingeniører. Opgaverne spænder fra produktionsplanlægning og –optimering, drift, driftsopfølgning og vedligehold til projektudvikling og implementering.

Statoil Raffinaderiet er en højteknologisk arbejdsplads med fokus på mennesker, hvor der lægges vægt på at tilbyde et miljø, der lever op til de forventninger, morgendagens ingeniører har, ikke mindst på at tilbyde unikke, faglige udfordringer. Da Statoil Raffinaderiet er det ene af de kun to olieraffinaderier i Danmark, er der her mulighed for ’lokalt’ at opbygge kompetencer, der er internationalt efterspurgt.

Karriereudvikling i en international koncern
Statoil Raffinaderiet er en del af StatoilHydro koncernen - Skandinaviens største olie- og gasvirksomhed - der på verdensplan har 29.500 ansatte i 40 lande. Som led i karriereudviklingen er der mulighed for kurser og ophold på andre af koncernens lokationer, også i udlandet.

Som nyansat gennemgår man et introduktionsprogram om raffinaderiets organisation, kultur, værdier og arbejdsprocesser. Parallelt med det begynder man på de egentlige arbejdsopgaver – det er ”hands on” fra første færd. I samarbejde med den enkelte tilrettelægges et efteruddannelsesprogram på 2-3 år, som giver indgående viden om raffineringsprocesserne og raffinaderiets placering i værdikæden.

Spørgsmål om Statoil?
Standen på DSE Messen bemandes af to ingeniører og en medarbejder fra HR, som svarer på spørgsmål om arbejdsopgaver og om raffinaderiet som arbejdsplads.

Du er også velkommen til at kontakte HR afdelingen, hvis du har spørgsmål om job og karriere på raffinaderiet. Ring på tlf. 59 57 45 00.

Yderligere information om koncernen: www.statoilhydro.com

• raffinaderi
  • international koncern