Problem med din benzinbil efter at have tanket på Statoil i Framlev ved Harlev?

Da stationen fik leveret brændstof blev der ved et uheld blandet diesel i tanken med blyfri 95 oktan benzin. Fejlen blev opdaget og pumperne lukket ca.  kl. 9.45.

Statoil skønner, at omkring 100 biler kan have tanket blandingen i dette tidsrum. Disse biler skal på værksted, hvis man har oplevet problemer med motoren.

Kontakt Statoil KundeService på 70 135 135
Statoil arbejder på at kontakte de bilister, der har betalt for optankningen med et Statoil kort, men har ikke mulighed for at finde frem til personer, der har betalt med kontanter inde ved kassen.

Så hvis du har tanket blyfri 95 oktan mellem kl. 7.45 og 9.45 på Statoil Servicecenter Framlev, Framlev Korsvej 10, Harlev - og har oplevet problemer med din bil - bedes du snarest muligt kontakte Statoil KundeService på tlf. 70 13 135 for aftale om betaling af værksted og refusion af det købte brændstof.

For yderligere information venligst kontakt:
PR- og Kommunikationsdirektør Per Brinch, Statoil A/S, tlf. 33 42 42 27

Send os din mening
Du er velkommen til at sende os din mening på en mail.

Statoil leverer omkring en femtedel af Danmarks samlede olieforbrug og driver mere end 300 benzinstationer i Danmark, heraf ca. en femtedel automatanlæg under varemærket 1-2-3.
På selskabets raffinaderi i Kalundborg raffineres olieprodukter, som enten eksporteres eller sælges i Danmark til brug som fx brændstof til biler eller opvarmning af private hjem og erhvervsejendomme.