Arriva kører digitalt med Creuna

Arriva, der hver dag arbejder for at sikre danskerne den bedste kollektive rejseoplevelse, vil styrke forretningen gennem deres digitale strategi og har til den opgave valgt Creuna som partner.

Arriva er Danmarks største kollektive transportselskab, og er med til at gøre kollektiv transport til en sikker og behagelig oplevelse for danskerne. Virksomheden går i front, når det kommer til nye initiativer til udvikling og vækstskabelse i den kollektive trafik, og netop dette er i fokus i forhold til den digitale strategi. I den forbindelse har Arriva, efter en afsøgning af markedet, valgt Creuna som bureauet, der skal styrke deres digitale tilstedeværelse.

”Vi ser frem til samarbejdet med Creuna som vores digitale strategipartner. Det er specielt Creunas fokus på brugere og kundeoplevelser samt en forretningsmæssig tilgang, som er vigtigt for os i den proces, vi skal i gang med,” udtaler Kommerciel direktør hos Arriva Danmark, Thomas S. Hedegaard.

Creuna skal hjælpe Arriva med at udvikle virksomhedens digitale strategi og nå fremtidige digitale mål. Herunder øge efterspørgslen efter virksomhedens services samt strømline og optimere onlineaktiviteter på tværs af kanaler med brugervenlighed i fokus.

Hos Creuna er der glæde over at etablere et samarbejde med en kunde, der tænker digitalt ind som en central del af virksomhedens forretningsmæssige succes:

”Vi glæder os til at samarbejde med Arriva om deres fremtidige digitale strategi. Arriva har nogle ambitioner og forretningsmæssige mål, der i høj grad kan styrkes gennem digitale tiltag, og vi ser frem til at hjælpe med at skabe den bedste digitale oplevelse for deres kunder,” udtaler Astrid Simonsen Joos, CEO hos Creuna.

For yderligere information kontakt:

Arriva
Thomas S. Hedegaard
kommerciel direktør
thomas.hedegaard@arriva.dk
Mobil: +45 2090 9670

Creuna
Astrid Simonsen Joos,
astrid.joos@creuna.dk

• Partnerskab, samarbejde

• creuna
  • digitalt bureau
  • digitale løsninger
  • digital kommunikation
  • arriva
  • digital strategi

Creuna er Nordens største digitale bureau med kontorer i Danmark, Norge, Sverige og Finland. Med vores full service koncept og førende markedsposition med mere ned 330 ansatte i Norden, dækker vi alt fra tanke til handling inden for digital kommunikation. Vi løser udfordringer indenfor salg, marketing og branding. Og vi effektiviserer og automatiserer forretningsprocesser, der gør det lettere at samarbejde, producere og levere med et optimalt ressourceforbrug. Kort sagt: Vi kombinerer strategi, kreativitet og teknologi - digitalt.

www.creuna.dk

Kaare Nørregaard