Creuna og Krifa i digitalt partnerskab

En af danskernes foretrukne fagforeninger og A-kasser har valgt Creuna som nyt digitalt lead-bureau til at styrke deres markeds- og kommunikationsstrategi gennem et øget fokus på online-tilstedeværelse.

Krifa er kendt for sit høje serviceniveau og loyale kunder og står stærkt som en af Danmarks største fagforeninger og A-kasser, med mere end 200.000 medlemmer. For at styrke deres markedsposition ønsker foreningen nu at styrke deres digitale tilstedeværelse yderligere. Krifa har derfor søgt efter et bureau til at hjælpe med at udvikle og implementere foreningens fremtidige digitale strategi, og valget er faldet på Creuna.

Målinger placerer ofte Krifa som Danmarks bedste fagbevægelse i forhold til kundeservice og kundetilfredshed. Denne position vil vi fastholde og styrker derfor vores digitale platforme for at skabe endnu bedre kundeoplevelser. Krifa har valgt at samarbejde med Creuna for at få en strategisk samarbejdspartner, som kan levere på vores høje ambitioner,” siger Krifas kommunikationschef, Jonas Norgaard Mortensen.

Krifa ønsker at udvikle deres medlemsservices og flytte danskernes opfattelse af, hvordan en fagforening og A-kasse kan agere digitalt. Det er Creunas agile og lean-inspirerede tilgang til opgaven samt bredden af digitale kompetencer, der har været vigtigt for Krifa i deres valg.

Vi ser meget frem til samarbejdet. Krifa er en super interessant kunde for os. De er i et marked med stor omskiftelighed og konstant behov for at udvikle deres services og produkter. Det stiller også store krav til den digitale side. Samtidig er det en kunde med – i vores bog – det helt rigtige mindset omkring en agil og lean-inspireret tilgang til digitale projekter – hvilket også er et krav for hele tiden at kunne levere de rigtige løsninger hurtigt til markedet,” siger Lars Elkjær Andersen, Director, Clients & Sales hos Creuna Aarhus.

Krifa
Helene Riis Lindholm