Waoo lancerer nyt website på rekordtid

“Internettet som det burde være.” Det er sloganet og det ultimative udgangspunkt for Waoos nye kommunikationslinje, som reklamebureauet Uncle Grey står bag, og som i den kommende tid bliver udrullet i Waoos egne og eksterne kanaler. Internet skal være nemt, stabilt og hurtigt, og i samme ånd har Creuna skabt Waoos nye webplatform, der med et enkelt udtryk og klar kommunikation holder fokus på Waoos åbenlyse kundefordele, de konkurrencedygtige fibernetpriser og fordelagtige pakkeløsninger. Der er skåret ind til benet rent kommunikativt og til gengæld gjort plads til den gode, enkle og transparente kundeoplevelse.

På blot to måneder er websitet blevet til i en effektiv, agil proces, hvor der har været fokus på at skabe en meget tilgængelig platform, der guider besøgende fra alle devices sikkert gennem produktvalg og til købet hos den rette Waoo-partner. En ret kompleks forretningsproces er gjort til en simpel, værdiskabende kundeoplevelse. Fra Waoos side er man især begejstrede for det fokuserede forløb, der har gjort det muligt at gå hurtigt til markedet med det nye koncept og den forbedrede kundeoplevelse:

“Vi er meget tilfredse med resultatet, især den fokuserede udviklingsproces, som Creuna har stået for - fra udformning af de oprindelige designoplæg i samarbejde med Uncle Grey til den færdige implementering,” siger Jørgen Stensgaard, adm. direktør i Waoo. “Det har reduceret vores time to market betydeligt, og vi vil hurtigt kunne se resultaterne af de nye tiltag. I det hele taget er løsningen meget fleksibel, hvilket betyder, at vi mere effektivt kan gå fra tanke til handling i fremtiden og løbende bygge videre på sitet med nyt content og services.”

Mikkel Olesen, Client Director i Creuna, deler begejstringen for både proces og løsning: ”Vi har lært Waoo og deres forretning indgående at kende gennem årene, og den viden - kombineret med deres tillid og mod til at rykke hurtigt - har skabt de gode resultater. I dette tilfælde en solid og enkel kundeoplevelse på trods af en høj forretningskompleksitet under motorhjelmen”.

Besøg Waoos nye website her

Mikkel Olesen,

Client Director, Creuna

+45 22 49 83 27 / mikkel.olesen@creuna.dk

• Massemedier

• fibernet
  • bredbånd

Creuna er et strategisk digitalt bureau, med flere end 300 konsulenter i Sverige, Norge, Finland og Danmark. Vi arbejder ud fra den overbevisning at tætte kunderelationer skaber mere værdi end brede kampagner.

Creuna bygger relationer mellem kunder og forretning med strategiske digitale løsninger, der styrker brandet, øger indtjeningen og resulterer i nye, værdifulde produkter og services.

Vi kortlægger kundernes behov og beslutningsprocesser og skaber resultater i samspillet mellem kundeoplevelse, teknologi og organisation.