20 forlovelsesringe som er perfekte til den moderne brud

Hvis du kan lide dem, så put én af dem på fingeren.

Forår og sommer er højtid for bryllupper, hvor flere i dag går op i at planlægge et særligt og ekstraordinært bryllup. Der ses mindre på økonomien og tendensen er blevet, at det skal være lidt mere glamourøst i alle aspekter. Herunder særligt når det kommer til forlovelsesringen.

I USA og England har man længe haft tradition for forlovelsesringe, som spiller en afgørende rolle i forbindelse med frieriet. Dertil kommer vielsesringene til selve brylluppet. Også i Danmark er tendensen hos flere unge blevet, at bruge en stor del af deres opsparing på netop forlovelsesringen.

Diamanthandler Sidsel Dalby Glerup oplever samme tendens og fortæller, at flere i dag ønsker at sætte deres eget personlige præg på netop forlovelsesringen. I den forbindelse kommer hun med et bud på 20 forskellige ringe, som kan bruges til forlovelse og vielse.

Se vedhæftede pdf. fil.

• Mode

• forlovelsesring
  • forlovelse
  • smykker
  • bryllup
  • branding
  • diamantsmykker
  • diamantring
  • diamant

Diamanthandler og certificeret gemmolog, Sidsel Dalby Glerup, tilbyder med sit firma DALBY DIAMONDS eksklusive håndlavede diamantsmykker af højeste kvalitet. Sidsel har etableret sig med produktion i 'Diamond Dealers District' i New York, og herfra sælger hun direkte til sine kunder uden fordyrende mellemhandlere og kan dermed tilbyde de fineste diamantsmykker til en langt højere værdi, end hvad der normalt ses i butikkerne.

Møde efter aftale med Sidsel finder sted i Hellerup.

www.dalbydiamonds-shop.com // +45 7172 7274