Dana sponsor for holdkonkurrencen i Post Danmark Rundt

Pressemeddelelse   •   Jul 02, 2012 12:22 CEST

Post Danmark Rundt har indgået en aftale med Dana om sponsorat af holdkonkurrencen i Post Danmark Rundt, der dermed kommer til at hedde Dana holdkonkurrence.

Holdkonkurrencen i Post Danmark Rundt er altid omgivet af stor prestige. Bjarne Riis' cykelteam har vundet konkurrencen otte af de sidste ti gange, men blev sidste år slået af det store britiske Team Sky, der, med Tour de France vinder Bradley Wiggins og verdensmester Mark Cavendish, også vil være favoritter til årets holdkonkurrence. Konkurrencen, hvor de tre bedste ryttere fra hvert hold tæller på de enkelte etaper, hedder i år Dana holdkonkurrencen, da A-kassen for den selvstændige erhvervsdrivende, Dana, er ny sponsor.

"Det tegner på alle måder til at blive et fantastisk Post Danmark Rundt, og vi er rigtig glade for at kunne byde Dana velkommen som sponsor i løbet, og vi ser frem til et forhåbentligt langt samarbejde til gavn for begge parter", kommenterer løbsdirektør Jesper Worre.

"Vi har valgt at samarbejde med cykelsporten og Post Danmark Rundt, selvfølgelig fordi der er god synlighed heri, men også fordi der er mange analogier til det at være selvstændig erhvervsdrivende. Der ligger ofte mange timer bag for cykelryttere og holdet, men i det man kører over målstregen har det været det hele værd," forklarer salgs- og marketingchef i Dana, Bendt Nolsøe.

Dana er A-kassen for den selvstændige erhvervsdrivende. I mere end 35 år har Dana arbejdet og talt for de selvstændiges interesser, og har været sikkerhedsnet for en lang række selvstændige erhvervsdrivende. Det har givet Dana en masse erfaring og indsigt i, hvor svært det er at være selvstændig erhvervsdrivende i Danmark, men også hvor dejligt det er at have foden under eget bord, når frugterne høstes. For Dana er de selvstændige samfundets helte og dem som er med til, at der i Danmark skabes vækst og arbejdspladser til gavn for hele samfundet.

For Dana er de selvstændige helte, der fortjener de bedst mulige vilkår for at udvikle deres ideer. De er med til at skabe grundlaget for den udvikling, hele samfundet bygger på. Og derfor brænder Dana for at understøtte deres ambitioner.

Danas mål er at være et hus fyldt med kompetencer og konkrete ydelser, som selvstændige kan bruge i udviklingen af deres virksomhed. At være selvstændig betyder nemlig ikke, at man skal kunne alting selv. Den gode idé er naturligvis kernen, men rundt om den er der næsten altid behov for en lang række andre stærke kompetencer. Danas hus er fyldt med viden og erfaringer, de selvstændige kan udnytte.

Kommentarer (0)