Til alle klubber - Medlemsregistrering starter 1. december 2016

Kære DCU-klub,

Fra den 1. december åbner medlemstal-portalen til at indberette jeres klub medlemstal for 2016, og tallet skal senest være indberettet den 31. januar 2017.

NB:
Medlemstallene bruges af idrætsorganisationerne til at analysere udviklingen i idrætten, og tallene bruges også til at beregne tilskud til de enkelte idrætter.

Det er vigtigt for DCU at alle klubber - foruden at indberette jeres samlede medlemstal – også udfylder skemaet med en opgørelse af hvor mange af jeres registrerede medlemmer, der deltager i en specifik disciplin.

Se vedhæftede foto, hvor på indberetningsskemaet at denne opgørelse skal udfyldes og læs mere på www.medlemstal.dk under vejledning / ofte stillede spørgsmål.

I indberetter jeres klubs medlemstal via http://www.medlemstal.dk/

Login til medlemstal.dk:
Foreningernes hovedformand og hovedkasserer vil pr. 1. december får tilsendt en mail fra CFR, hvor klubbens CFR nr. og adgangskode er oplyst. Mailen indeholder også linket til portalen. OBS: Enkelte klubber har også tilføjet en medlemsansvarlig i portalen – denne person modtager også mailen vedr. medlemsregistreringen.

På www.medlemstal.dk er der en vejledning, som beskriver indberetningsreglerne

Medlemsregistreringen foregår fra Centralt ForeningsRegister. Sekretariatet for CFR består af medarbejdere fra DIF, DGI og Firmaidrætten. Er der spørgsmål til medlemsregistreringen rettes disse til Centralt ForeningsRegister på  Telefon: (mandag-torsdag kl. 10-14) Tlf. 70 20 18 00 - CFR telefonen vil være lukket fredag, men der vil stadig blive svaret på mails. eller pr. mail: info@medlemstal.dk

• distrikt sjælland
  • distrikt jylland/fyn