Millioner til Odense og Hjørring

Weekenden bød på tre nye millionærer i Lotto og Eurojackpot. 1. præmiepuljen i Eurojackpot ruller videre til fredag, hvor der er 475 millioner kroner på højkant.

Der var grund til ekstra store jubelbrøl hos tre danskere henover weekenden. De kan nemlig alle kalde sig millionærer nu.

Fredag aften stod den på Eurojackpot. Ingen spillere – hverken danskere eller de andre europæiske – havde held nok til at udløse 1. præmiepuljen. Til gengæld ramte tre spillere en 2. præmie; en dansker, en tysker og en finne. De kan alle glæde sig over en gevinst på 4.632.438 kroner. Den danske vinder har vundet på et spil købt hos Bilka, Niels Bohrs Alle 150, Odense M.

Lørdag aften var turen kommet til Lotto. En enkelt spiller ramte de syv vindertal på samme række. Den bedrift gav en gevinst på 6.203.572 kroner. Spillet er købt hos Q8, Bispensgade 82, 9800 Hjørring.

Hver lørdag trækker vi lod om 1 million kroner blandt alle præmiegivende rækker i Lotto. Denne lørdag var heldet med en Plus abonnent.

Danske Spil tilbyder økonomisk rådgivning til alle spillere, der vinder mere end 1,5 millioner kroner.

Påsken er proppet med millioner

Puljerne i denne uge byder på masser af millioner. Onsdag går det løs, når Onsdags Lotto byder på 5 millioner i 1. præmiepuljen og 113 millioner i SuperPuljen. Jokeren er samtidig løs med 26 millioner.

Fredag er turen kommet til Eurojackpot, der disker op med 475 millioner i 1. præmiepuljen og 12 millioner i 2. præmiepuljen.

Og lørdag er Lotto klar med 6 millioner i 1. præmiepuljen og 1 million i ekstra trækningen.

• eurojackpot
  • jackpot