Seks nye millionærer fra Danske Spil efter weekenden

Hele fem danskere kan kalde sig millionærer efter weekendens trækninger i Eurojackpot og Lotto. Fredag aften blev en heldig spiller 3.762.933 kroner rigere efter at have snuppet en delt andenpræmie på Eurojackpot. Vinderen har købt sin kupon i Føtex i Husum, 2700 Brønshøj.

Lørdag aften skabte Lotto ikke mindre end fire millionærer, da to vindere havde fanget syv rigtige og derfor kan se frem til at få fem millioner kroner ind på kontoen hver. Den ene vinder har købt sin kupon i DSB-kiosken på Silkeborg Station, mens den anden har spillet på abonnement og er fra Skive Kommune. Dertil kommer de to vindere af Millionærgarantien, hvor man bliver millionær, selvom man har 0 rigtige. Her har den ene købt sin vinderkupon i SuperBrugsen på Ålekistevej i Vanløse, mens den anden er Plus-spiller (abonnement-spiller)  fra Brønderslev Kommune.

Den sidste vinder, som efter weekenden kan kalde sig millionær, er en dygtig Tipsvinder som lørdag tippede 13 rigtige.

Kunden havde spillet 16 rækker med 4 matematiske halvgarderinger, hvilket giver en samlet gevinst på 1.007.656 kr.

Vinderkuponen er spillet i Nærbutikken, Sædding, 6710 Esbjerg V.

Stort tillykke til alle vinderne.

Vindertal Eurojackpot:5, 8, 21, 24, 26

Stjernetal: 4, 5