Et nyt, mere simpelt DCS.dk fra i dag

Vi er i dag, d. 29/11, klar med en ny e-handelsportal, der giver kunderne en helt ny oplevelse. Selvom DCS-kunder nu får en ny digital oplevelse, betyder det ikke, at de skal gå på kompromis med hverken antal produkter, hastighed, sikkerhed eller noget fjerde. Faktisk er hele den nye løsning skabt ud fra en grundidé om, at det skal være nemmere at være kunde hos DCS.

"Den digitale kundeoplevelse får et løft, da vi har udviklet det nye DCS.dk med udgangspunkt i brugernes behov. Derfor er det nye DCS.dk så simpelt og intuitivt som muligt for brugerne, mens vi selv får et kraftfuldt motorrum at arbejde i", udtaler Jørgen Pedersen, direktør hos DCS ApS.

10 gange så mange grupperede varer
Det nye DCS.dk har 250.000 grupperede varer, hvilket svarer til 10 gange så mange som på det gamle DCS.dk. Derudover kommer løsningen blandt andet med:

• Søgemaskine, der tillader brugerne at søger i både produkter, produktkategorier og producenter
  • Automatiske forslag til kompatible accessories til produkter
  • Chat-funktion, der hurtigt hjælper brugerne videre, hvis de oplever udfordringer
  • Nem og hurtig oprettelse af RMA-sager
  • Mulighed for reservationskurv, der løbende reserverer varer og samler dem i én ordre sidst på dagen
  • Opdateret PC-konfigurator, der giver DCS-kunder mulighed for at tilbyde match-garanterede konfigurationer til deres kunder.

Og mange flere funktionaliteter, der alle er med til at gøre den digitale kundeoplevelse hos DCS meget bedre.

Videreudvikles i samarbejde med brugerne
Det nye DCS.dk, som det lanceres i dag, er version 1. Det vil sige, at platformen er skabt til at blive videreudviklet i samarbejde med de mange DCS-kunder, der hver dag bruger DCS.dk. DCS lægger op til, at kunderne melder ind med forbedringsforslag – både de langsigtede og kortsigtede – så det nye DCS.dk udvikler sig i den retning, som brugerne rent faktisk efterspørger.

En gennemtestet løsning
Selvom det nye DCS.dk først går i luften i dag, er der allerede 100 kunder, som har testet løsningen. Deres tilbagemeldinger har været meget værdifulde i processen med at få den nye løsning klar til lancering. Derfor er version 1 allerede tilpasset test-kundernes ønsker og behov.

En gradvis overgang
Det gamle DCS.dk holdes i live indtil året afslutning for at sikre en så gnidningsfri lancering som muligt. Derfor findes det nye DCS.dk på dev.dcs.dk, indtil den gamle hjemmeside bliver lukket helt ned.

• Data, Telekommunikation, IT

• it
  • dcs
  • it-leverandør
  • webshop
  • e-handelsportal
  • dcs aps

Vores målsætning er at være en af Danmarks bedste IT leverandører. Dette gør vi ved til stadighed at være meget effektive og dygtige til vores arbejde. Vi har fokus på at tilbyde et bredt sortiment af populære IT produkter til konkurrencedygtige priser og betingelser.

En af vores store styrker er DCS.dk, som er et af de bedste sites i Danmark indenfor IT. Når du vælger os som leverandør, kombinerer vi dette stærke værktøj med en personlig kontaktperson. Vi beskæftiger i dag ca. 40 medarbejdere og er i konstant udvikling.

Thomas Kirkeby

Pressekontakt CMO +45 44226201