Nordic Gaming Little Warrior: En gamer stol til de mindste gamere

Nordic Gaming Little Warrior er seneste skud på stammen af gamer stole fra Nordic Gaming – og den er udviklet specifikt til de yngste gamere i alderen mellem 6 og 12 år.

En gamer stol til børn skal selvfølgelig først og fremmest være mindre end almindelige gamer stole, og med Little Warriors sædehøjde på beskedne 44,5 - 54,5 cm. er den et oplagt valg, når de næste nordiske eSport-stjerner skal i gang med gaming.

Designet minder til forveksling om en gamer stol i fuld størrelse, og Nordic Gaming Little Warrior intorduceres i første omgang i farvevarianterne sort/blå, sort/rød og sort.

"Med Nordic Gaming Little Warrior har vi med et unikt produkt på markedet at gøre. Det vil sige, at der ikke findes andre gamer stole til børn, som holder sig på en udsalgspris på under 700,- kroner, og det har været vores målsætning gennem hele processen; at tilbyde en gamer stol til de yngste gamere, der har en pris, som hænger sammen med det faktum, at brugerne vokser ud af den." - Daniel Buttenschøn, product manager Nordic og Nordic Gaming hos DCS ApS.

Features:

• Anbefalet aldersgruppe 6 - 12 år
  • Bæreevne op til 100 kg
  • Klasse 3 gaslift
  • Faste armlæn
  • Justérbar højde og sæde
  • Vejledende udsalgspris: 599,-

En del af en større satsning
I starten af 2018 lancerede DCS ApS, dansk IT-distributør som står bag Nordic Gaming Little Warrior, de første gamer stole i Nordic og Nordic Gaming serien og har siden da udviddet sortimentet til 8 forskellige serier, der dækker alt fra high-end, over mid-range til entry-level. Nordic Gaming Little Warrior og sammen med Nordic Gaming Heavy Metal de to seneste tilføjelser til sortimentet.

Nordic og Nordic Gaming
De to brands udgør tilsammen et komplet sortiment af gamer stole, der dækker alle behov og henvender sig til forskellige segmenter. Alt fra børn, medarbejdere på kontorer, personer op til 200 kg, eSport-atleter, gamere i alle aldre og mange flere kan alle finde en stol, som lever op til deres specifikke behov og ønsker til design.
Udover et nordisk design, er de to brands kendetegnet ved en klar rød tråd gennem alle serier, der sikrer en konsekvent sammenhæng mellem pris og kvalitet, hele vejen fra high-end til entry-level.

Forhandlere søges
DCS ApS forhandler ikke stolen direkte til slutkunder, men udbyder derimod Nordic og Nordic Gaming til danske IT-forhandlere, legetøjsbutikker og kontorforsyninger, som ønsker at tilbyde deres kunder et komplet sortiment fra én leverandør og på den måde sikre den rette kvalitet gennem hele alle serier af gamer stole. Forhandlerprisen eksklusiv moms starter under 400,- kroner og går op til over 1.000,- kroner, så der er en serie til enhver type forhandler.

• Øvrige sportsgrene

• nyheder
  • it
  • nordic
  • nordic gaming
  • it-leverandør
  • esport
  • gaming

Hvem er DCS?

Hos DCS satser vi digitalt, og vores helt store fokus for 2018 er at tilbyde en unik digital kundeoplevelse til vores kunder. Det gør vi ved at tilbyde en lang række digitale muligheder, når man som kunde skal købe IT.

Som DCS-kunde får man adgang til:

• Vores nye hjemmeside, som er under konstant udvikling og optimeres hver dag
  • Reservationskurv, så du kan reservere varer i løbet af en hel dag og automatisk få samlet varene i en ordre sidst på dagen
  • Mulighed for at lægge ordre via XML
  • Mulighed for prisfiler op til en gang i timen
  • Slutkundelevering via drop shipment
  • Marketingmateriale, der øger salgbarheden over for slutkunder
  • Vores simple chatfunktion, der svarer på spørgsmål til produkter på få minutter
  • Forventet dag-til-dag levering på ordre frem til 18:18
  • Fast kontaktperson, hvis man ønsker det.
  • Og så selvfølgelig vores konkurrencedygtige priser og optimerede lagerprofil, som omfatter egne agenturer på fremadstormende brands som blandt andet Havit og AGM; distribrution af store a-brands som Brother, Acer og MSI; et bredt sortiment inden for bærbarer PC’er, smartphones og gaming-produkter; ligesom vi senest har tilføjet iPhone- og iPad-reservedele.

Derudover har vi in-house produktion af office, gaming og home PC’er.

Vi har fokus på markedstilpasning og er konstant på jagt efter nye og populære varer – så kontakt os med det samme, hvis du synes, vi mangler noget i vores sortiment.

Thomas Kirkeby

Pressekontakt CMO +45 44226201