Nyt agentur hos DCS: Kaliento håndvarmere fra Bequipe til den seriøse gamer

Interessen for gaming og eSport er kun gået én vej på det seneste – og det skaber en række nye produktområder målrettet gamere.

Et af de områder er præstationsoptimering inden for gaming, og derfor er det et naturligt fokus hos DCS at udvide sortimentet af produkter, der kan give gamere de sidste og afgørende procenter, når det spidser til.

Som en del af dette fokus er Kaliento håndvarmere fra Bequipe nyt agentur hos DCS.

"Hos DCS følger vi udviklingen inden for gaming og eSport tæt, og vi forsøger hele tiden at tilpasse vores sortiment, så vores kunder har adgang til de nyeste produktområder. Vores danske agentur på Kaliento ligger derfor helt i tråd med vores fokus, der blandt andet også omfatter gaming stole, borde og en separart afdeling, DCS eSport", udtaler udtaler Jørgen Pedersen, direktør hos DCS ApS.

Op til 21 % hurtigere reaktionstid

Kaliento er en håndvarmer, der sikrer de bedste betingelser for gamere. Temperatur er nemlig én af de mest afgørende faktorer for reaktionstid, og med de nye håndvarmere er gamere sikret varmere hænder og bedre resultater. Ved brug af kaliento kan gamere opnå hele 21 % hurtigere reaktionstid – og det kan betyde forskellen mellem sejr eller nederlag.

Bruges af professionelle gamere

Præstationsoptimering er selvfølgelig ikke mindst i fokus blandt profesionelle gamere, og hos danske Team Singularity har de også fået øjnene op for Kaliento og indledt et samarbejde, der minimerer risikoen for, at kolde hænder trækker holdets præstationer i den forkerte retning.

Forhandlere søges

Kaliento håndvarmere fra Bequipe er nye på det danske marked, og potentialet er derfor endnu uudnyttet. Vær blandt de første til at tage Kaliento håndvarmere fra Bequipe ind i sortimentet, og følg med udviklingen inden for produkter målrettet gaming.

• Computere, IT-teknologi, software

• gaming
  • agentur
  • it-leverandør
  • esport
  • e-handelsportal
  • dcs aps
  • dcs

Vores målsætning er at være en af Danmarks bedste IT leverandører. Dette gør vi ved til stadighed at være meget effektive og dygtige til vores arbejde. Vi har fokus på at tilbyde et bredt sortiment af populære IT produkter til konkurrencedygtige priser og betingelser.

En af vores store styrker er www.dcs.dk, som er et af de bedste sites i Danmark indenfor IT kanalen. Når du vælger os som leverandør, kombinerer vi dette stærke værktøj med en personlig kontaktperson.

Vi beskæftiger i dag ca. 23 medarbejdere og er i konstant udvikling.

Derfor er vi altid på udkig efter nye medarbejdere, der ønsker professionelle udfordringer og personlig udvikling.

Thomas Kirkeby

Pressekontakt CMO +45 44226201