Highlights Uge 21 - Discovery Networks Danmark

Sæsonafslutning: 'Forbrydelser der rystede Danmark' onsdag kl. 21:00 på Kanal 5 og på dplay.

I sæsonafslutningen på 'Forbrydelser der rystede Danmark: Ungdomshusest – Den Store Politiaktion' skal vi tilbage til 2007, hvor Københavns Politi står overfor sin hidtil største, logistiske opgave: at rydde Ungdomshuset på Jagtvej 69. Aktionen, og de efterfølgende demonstrationer, udløste masseanholdelser på over 700 personer fra Danmark samt en række andre lande, og nu fortæller de politifolk, som var til stede under aktionen, hvordan de planlagde og eksekverede den omfattende rydning. Også flere af aktivisterne står frem i programmet med deres version af historien, og vi får et unikt indblik i, hvad der egentlig skete den dag, da politiet stormede det barrikaderede hus, og gadekampene efterfølgende hærgede Danmarks hovedstad i dagevis.

Nyt afsnit: 'Voice Junior' lørdag kl. 20:00 på Kanal 5 og på dplay.

Efter fem veloplagte og super underholdende blind auditions, tager vi nu hul på det første battle-program i 'Voice Junior'. Her bliver sangtalenterne på henholdsvis Team Mette, Joey og Wafande delt op i grupper og skal synge mod hinanden. Vinderen fra hver gruppe går direkte videre til kvartfinalen, og det er op til den enkelte coach at afgøre, hvem der leverer den bedste performance. Og det er bestemt ikke nogen nem opgave. Jacob Riising og Ihan Haydar står klar til at styre slagets gang, hvor bl.a. Malthe, Noah og Emil skruer op for charmen med deres drengegruppe 'Voice Boys', mens Anna, Malou og Hekla fyrer den af på scenen disco-style som 'Glitter Girls'! Og så får vi også en særlig optræden af vores tre coaches.

Nyt afsnit: 'Strøgvagterne' onsdag kl. 20:00 på Kanal 5 og på dplay.

Vagterne Anders og Michael tilbageholder en mand for tyveri, men da politiet er tre timer om at komme frem, ender gerningsmanden med at miste tålmodigheden. Anders er også på udkig efter to regnjakketyve, og han ender med en dobbelt sagsbehandling midt på Rådhuspladsen. Jeppe har som indsatsleder en kompliceret dag, idet en mand har stjålet en parfume - men også mandens jakke vækker mistanke. Og endelig går jagten gennem indre bys gader, når Jeppe og Oliver forsøger at fange først den ene - og så den anden tyv.

TV-Premiere: 'Inside Man' torsdag kl. 22:00 på Kanal 5.

Den begavede og yderst veltalende bankrøver, Dalton Russell, har omhyggeligt orkestreret det perfekte kup mod en stor bank, som ligger midt på Manhattan i New York. Men snart udvikler røveriet sig til en omfattende gidselsituation, og det er op til kriminalbetjenten Keith Frazier at forhandle med Dalton om de mange menneskers liv. Men som tiden går, begynder Keith at tænker over all tilfældighederne ved situationen, og noget stikker under. Men har den velforberedte Dalton i virkeligheden planlagt hvert eneste skridt på vejen af den eskalerende sag? Og hvad er så aktionens virkelige mål?

TV-Premiere: 'Trolls' lørdag kl. 18:15 på Kanal 5.

Dybt inde i skoven lever de farverige og sprudlende Trolls. De fører en harmonisk tilværelse i den fred og idyl, som har hersket lige siden, at kongetrolden Peppy reddede dem fra de ondsindede borker. Peppy sidder imidlertid ikke længere på tronen, men det gør hans livsglade datter Poppy, og da borkerne en dag vender tilbage, er det hendes ansvar at sikre troldenes overlevelse. Hun indser snart, at hun er nødt til at alliere sig med den negative og vrisne Kvist, og det bliver starten på en lang og farefuld rejse til borkerns land, hvor Poppys normalt perfekte humør bliver sat alvorligt på prøve!

Fredagsfilm: 'Sun, Sand & Romance' fredag kl. 20:00 på Kanal 4.

Kate arbejder til daglig som travl toprevisor, og hun tager på en tiltrængt ferie sammen med sin kæreste Eric, der dog ender med at skulle arbejde det meste af tiden. Så Kate er pludselig overladt til sig selv, og hun møder tilfældigvis sin gamle ven, Shep, som står for at arrangere aktiviteter på deres ferieresort. Shep har en masse gode ideer til, hvordan Kate kan få tiden til at gå og stadig nyde sin ferie, og jo længere tid de to tilbringer sammen, desto mere går det op for Kate, at der mangler både indhold og kærlighed i hendes nuværende forhold.

'Love at Sea' tirsdag kl. 20:00 på Kanal 4.

Event-planlæggeren, Olivia, får en kæmpe karrieremulighed, da hun skal arrangere et stort event på et luksuriøst krydstogtskib. Ombord møder Olivia sin absolutte modsætning i den charmerende Tony, der står til at lande jobbet som direktør for selskabet, som ejer skibet. De to kunne ikke være mere forskellige, men de er stadig tvunget til at arbejde sammen, hvis de skal lykkes med deres respektive ambitioner. Inden længe er det dog ikke kun arbejdet, som bringer de to tættere sammen …

• Massemedier

• fredagsfilm