CASE: DS Smith hjælper Toms Gruppen med at øge Halloween-salget

At øge salget af chokolade og slik i forbindelse med Toms Gruppens halloween-kampagne i store supermarkeder i hele Danmark. Displayet skulle øge salget og kunne skjule 6 europaller.

DS Smiths team, som bestod af en kundechef, en designer og en kundeserviceassistent, udviklede et hus, der var stort nok til at skjule seks europaller, og som havde vinduer til fremvisning af chokoladen og slikket.

Konstruktionen bestod af et skelet i bølgepap og 20 forskellige trykark med halloweenudsmykning. Huset blev leveret usamlet til de enkelte Bilka-forretninger sammen med en videovejledning, så Toms Gruppens salgspersonale let kunne samle konstruktionen på stedet. Skelettet blev samlet ved hjælp af et intuitivt klik-system, hvorefter trykarkene blev sat fast på skelettet med dobbeltklæbende tape.

• 10 % øget salg i forhold til gennemsnitssalget i en førende dansk varehuskæde.
  • Reducerede transportomkostninger, idet displayet er meget let og optimeret til transport på en europalle.
  • En storstilet, iøjnefaldende og tiltrækkende måde at fremvise kundens produkter på.
  • Reduceret lagerhåndtering, idet produkterne kan opbevares på europaller inde i huset.
  • Hurtig montering med vores nemme klik-system og tydelige videovejledning.

• branding
  • ds smith