Nyhed -

Eaton viser sine seneste teknologier inden for energi og automation på Hannover Messen 2017

SØBORG … På dette års Hannover Messe vil Eaton vise sit omfattende udvalg af teknologier inden for energi og automation til både elektriske og hydrauliske applikationer. Eaton har både stand C71 i hal 11 og stand B15 i hal 21.

På stand C71 vil Eaton vise hvordan man kan implementere intuitive drifts koncepter og optimerer energieffektiviteten. De besøgende på standen kan også finde ud af hvordan Eaton kan hjælpe operatører med at opgradere og forberede maskiner og fabrikker til Internet of Things (IoT).

På standen vil Eaton blandt andet vise HMI/PLC’er fra XV300 serien og RMQ trykknap serien inklusiv de nye knapper med fladt design. De besøgende vil også kunne se Eatons udvalg af energieffektive løsning til IE3 og IE4 motorapplikationer. Eatons eksperter vil i løbet af hele messen være tilgængelige for rådgivning i forhold til maskinbygning inklusiv de skiftende regler der påvirker eksport til Nordamerika.

Eaton viser på stand B15, i hal 21 sine seneste innovationer inden for hydraulik og elektrohydrauliske systemer, som har udviklet et solidt omdømme til høj effekt, energieffektivitet og datatransparens.

Besøg www.eaton.eu for at få mere information om Eaton. Følg os på Twitter (@ETN_EMEA) eller på LinkedIn (Eaton EMEA) for at få de seneste nyheder.

Om Eaton

Eatons elektrotekniske gren af koncernen er globalt førende med ekspertise inden for effektfordeling og strømkredsbeskyttelse, strømbeskyttelse-backup, kontrol og automatisering, belysning og sikkerhed, løsninger til infrastruktur og kabling, løsninger til barske og farlige miljøer samt projekt-support. Eaton er gennem sine globale løsninger i stand til at møde nutidens vigtigste udfordringer inden for styring af elektrisk energi.

Eaton er en energisømstyringsvirksomhed med en omsætning på 19,7 mia. dollars i 2016. Eaton tilbyder energieffektive løsninger, der hjælper kunderne med at styre elektrisk, hydraulisk og mekanisk kraft på en mere effektiv, sikker og bæredygtig måde. Eaton arbejder på at øge livskvaliteten og forbedre miljøet gennem brugen af teknologier og –tjenester til styring af energi. Eaton har ca. 95.000 ansatte og sælger produkter til kunder i mere end 175 lande. Få flere oplysninger på www.eaton.dk.

• Industri, produktion

• eaton