Eaton ansætter Key Account Manager

Martin har mere end 20 års erfaring med kanalsalg for store globale virksomheder og har tilmed et rigtig godt forhåndskendskab til Eatons produktportefølje efter mange år i grossist-branchen. Den viden kan han i høj grad sætte i spil i sin nye stilling hos Eaton, hvor han kommer til at få ansvar for udvalgte grossister og større industrikunder.

Martin Skallerup kommer senest fra en stilling som Corporate Account Manager hos teknik-grossisten RS Components, hvor han har været i 7 år. Han har også tidligere været ansat hos IT-distributøren Tech Data.

• Industri, produktion

• industri
  • installation
  • eaton
  • ie3
  • installationsmateriel

Eatons elektrotekniske gren af koncernen er globalt førende med ekspertise inden for effektfordeling og strømkredsbeskyttelse, strømbeskyttelse-backup, kontrol og automatisering, belysning og sikkerhed, løsninger til infrastruktur og kabling, løsninger til barske og farlige miljøer samt projekt-support. Eaton er gennem sine globale løsninger i stand til at møde nutidens vigtigste udfordringer inden for styring af elektrisk energi.

Eaton tilbyder energieffektive løsninger, der hjælper kunderne med at styre elektrisk, hydraulisk og mekanisk kraft på en mere effektiv, sikker og bæredygtig måde. Eaton arbejder på at øge livskvaliteten og forbedre miljøet gennem brugen af teknologier og –tjenester til styring af energi. Eaton havde i 2018 en omsætning på 21,6 mia. dollars, har ca. 100.000 ansatte og sælger produkter til kunder i mere end 175 lande. Få flere oplysninger på www.eaton.dk.

Jette Grønberg

Pressekontakt Marketing Manager +45 36 86 79 10