Nyt koncept sparer tid og penge i jagten på den bedste rejse

Best Price er et nyt koncept fra MrJet, hvor smarte og unikke funktioner samles på en enkel og overskuelig måde. Best Price hjælper på denne måde den rejsende med at finde den bedste pris på rejsen så hurtigt som muligt.

- Best Price er endnu et skridt i vores bestræbelser på at hjælpe vores kunder til at finde det bedste alternativ blandt vores enorme udbud af flyrejser, hoteller, lejebiler og pakkerejser, siger Pelle Svensson i MrJet.

Under konceptet Best Price finder man funktionerne Kampagnekalenderen, Priskurven, Priskalenderen og Prisovervågeren. Hver for sig er alle funktionerne meget værdsat af MrJets kunder, men ved at samle dem under Best Price bliver det endnu enklere at spare både tid og penge i jagten på den bedste rejse.

Besøg MrJets nye koncept Best Price: http://www.mrjet.dk/rejse/best_price

For mere information, kontakt venligst:
Pelle Svensson, Head of Online Marketing, Nordics & Benelux

• best price
  • bedste pris på rejsen
  • smarte funktioner
  • kampagnekalenderen
  • priskurven
  • priskalenderen
  • prisovervågeren

MrJet er et af Skandinaviens førende netrejsebureauer med et stort udbud af flybilletter, lejebiler, hoteller og pakkerejser. MrJet blev grundlagt i 1997 og er en del af ebookers, med virksomhed i 13 europæiske lande. MrJet indgår i den globale rejseaktør Orbitz Worldwide (NYSE: OWW).