Unik funktion viser de billigste weekendrejser

MrJets populære koncept Best Price forøges nu med endnu en unik funktion, Weekendkortet. Weekendkortet viser med et tydeligt kort, hvor og hvornår de billigste weekendrejser med fly og hotel er ud fra den rejsendes egne præferencer mht. afrejseby, pris og flyvetid.

- Vi er alene om at kunne tilbyde denne type rejseplanlægning. Søgeværktøjet for rejser er sædvanligvis opbygget efter den antagelse, at de rejsende altid kender destination og dato for sin rejse allerede fra starten – men det afspejler ikke virkeligheden, siger Pelle Svensson, markedschef MrJet.

Weekendkortet er blevet betatestet inden lanceringen på Twitter og Facebook.

- Vi har på denne måde ikke kun fået mulighed for at justere funktionalitet, men også set sort på hvidt, at de rejsende virkelig værdsætter Weekendkortet og vores andre funktioner i Best Price, eftersom udtalelserne fra brugerne næsten udelukkende har været positive eller påvist ønsker om at udvikle funktionerne yderligere, fortsætter Pelle Svensson.

MrJet vil udvikle nye funktioner og forbedre eksisterende værktøjer fremover og opfordrer derfor alle til fortsat at komme med meninger, synspunkter og ønsker.

Besøg Weekendkortet: http://rejser.mrjet.dk/weekendkortet/
Afgiv meninger og ønsker på Facebook: klik her og Twitter: klik her

For mere information, kontakt venligst:
Pelle Svensson, Head of Marketing, Nordics & Benelux
+ 46 (0)8-555 122 07

• Medier, kommunikation

• bedste pris på rejsen
  • best price
  • weekendkortet
  • pelle svensson

MrJet er et af Skandinaviens førende netrejsebureauer med et stort udbud af flybilletter, lejebiler, hoteller og pakkerejser. MrJet blev grundlagt i 1997 og er en del af ebookers, med virksomhed i 13 europæiske lande. MrJet indgår i den globale rejseaktør Orbitz Worldwide (NYSE: OWW).