Elfa_Stol om tilfældig garderobe?

Bliver stolen i soveværelset brugt til tilfældigt tøj?

Sker det at du smider det beskidte tøj på gulvet og lader en stol agere tøjopbevaring og garderobe til det halvt beskidte tøj, som ikke har sit eget sted i en vasketøjskurv eller i garderoben?

Video

I stedet for at stable tøjet på stolen ved siden af sengen, så prøv at lav en mellemstation, hvor du kan lufte og opbevarer tøj, som ikke er hel klar til vasketøjskurven.

Et forslag til en mellemstation kan eksempelvis være en bøjlestang eller kroge og smarte hyldesystemer til garderober. Men husk på ikke at overbelaste mellemstationen for det kan hurtige skabe en følelse af kaos.

Kroge på bagsiden af soveværelsesdøren er en perfekt mellemstation til tøj som hverken er rent eller beskidt. De kan købes i mange forskellig former og farver og er super nemmer at hænge eller klemme på døren.

Uanset hvilken variant du vælger, så er hovedreglen ikke at overbelaste mellemstationen – fire kroge lig med 4 stykker tøj.

Jo hurtigere tingene havner på sin egen plads, får du mere følelse af harmoni!

Elfa fremstiller opbevaringssystemer, der dækker ethvert behov i alle livets faser. Produktsortimentet omfatter et bredt udvalg af fleksible opbevaringsløsninger og måltilpassede skydedøre – alt sammen udført i et bæredygtigt og funktionelt design af højeste kvalitet.Virksomheden blev grundlagt i 1948 og har siden 1999 været ejet af The Container Store, som er den største detailkæde i USA inden for opbevaring. The Container Store er børsnoteret på New York Stock Exchange.Elfa har 3 fabrikker og salgsselskaber i Europa. I regnskabsåret 2018 havde koncernen en omsætning på omtrent SEK 1 105 millioner samt 513 medarbejdere. Hovedkontoret ligger i Malmø, Sverige.