Funktionel og pæn entré opbevaring med hvid Elfa Classic.

Tips til entréen!

Entréen skal være praktisk og byde en velkommen. Med vores smarte, funktionelle system er det let at ordne. Vil du skjule dine ting, komplettere du med skydedøre i din stil.

• Begynd med at få et overblik over hvad du skal have opbevaret. Hængende frakker og jakker, tunge trøjer og halstørklæder? Eller er det mest tasker, paraplyer og en del udendørs legetøj? Så tilpas opbevaringen efter dette.
  • Gennemgå med dig selv – hvad er logisk at opbevarer i entréen? Måske er der mulighed for at nogle af tingene kan opbevares et andet sted.
  • Sørg for at lave en plads til alt det som du anvender hver dag f.eks. mobilen, nøgler og tegnebog. Så slipper du for at bruge tid på at lede efter dette når du har travlt.
  • Det du ikke anvender så ofte – lid det på de øverste hylder!
  • Lad alle i familien have sin egen hylle eller kurv, som de kan tømme lommerne eller skoletasken i.
  • Få tingene op fra gulvet. Jo mere gulv du kan se, desto mere orden. Og det bliver nemmere at gøre rent!
  • Skydedøre med spejle reflekterer lyset og fordobler indtrykket af rummet, hvilket gær at det opleves større og lysere – perfekt i en smal elle trang entré.

Elfa fremstiller opbevaringssystemer, der dækker ethvert behov i alle livets faser. Produktsortimentet omfatter et bredt udvalg af fleksible opbevaringsløsninger og måltilpassede skydedøre – alt sammen udført i et bæredygtigt og funktionelt design af højeste kvalitet.Virksomheden blev grundlagt i 1948 og har siden 1999 været ejet af The Container Store, som er den største detailkæde i USA inden for opbevaring. The Container Store er børsnoteret på New York Stock Exchange.Elfa har 3 fabrikker og salgsselskaber i Europa. I regnskabsåret 2018 havde koncernen en omsætning på omtrent SEK 1 105 millioner samt 513 medarbejdere. Hovedkontoret ligger i Malmø, Sverige.