Elfa_Kroge til alt.

Vores favoritter - KROGE

Vi har fremstillet forskellige kroge til vores system og nu har vi kroge til det meste. Kroge kompletterer opbevaringen og giver både fleksibilitet og mere opbevaringsplads!

Her vores 5 favoritkroge:

1. Multikrogen

En meget anvendelig krog som kan placeres hvor som hest i dit Elfa-system. Krog som kan sættes under en Trådhylde eller Trådhyldekurv, til at hænge eks. tasker, tørklæde, slips, smykker, nøgler og meget andet tilbehør. Kan placeres på hvor som helst under hylden eller hyldekurven. Multikrogen er også rigtig god til børn som ikke kan når så højt. Sæt krogen under en Trådhylde og monter hylden i en passende højde som passer til barnet.

2. Knagerække

En knagerække monteret på en konsol gør at du får mellem 5 og 10 ekstra kroge, afhængig af dybden på din konsol. Knagerække til enkelt og fleksibelt, ophængning af tørklæde, slips, halstørklæde, trøjer eller jakker. Monteres på siden af en Klik-ind konsol i tilsvarende dybde.

3. Kroge til opbevaringstavlen

Wow! Er det ikke bare skønt når alle småting har deres egen plads og man ikke behøver at lede? Til eksempelvis ur, saks, nøgler eller alle andre småting som på en mystisk måde forsvinder.

4. Basiskrog

Basiskrogen passer både til Opbevaringstavlen og til hængeskinnen. En fantastisk krog til mange muligheder. Kan lige så bruges til smykker som til tasker i garderoben som til tekoppen i køkkenet.

5. Redskabskrog

En krog som er lige så anvendelig i garagen som i kosteskabet – redskabskrogen vi aldrig for mange af! Til støvsugerslangen indenfor eller til vandslangen udenfor eller til lade kablet til elbilen. Mulighederne er uendelige!

Elfa fremstiller opbevaringssystemer, der dækker ethvert behov i alle livets faser. Produktsortimentet omfatter et bredt udvalg af fleksible opbevaringsløsninger og måltilpassede skydedøre – alt sammen udført i et bæredygtigt og funktionelt design af højeste kvalitet.Virksomheden blev grundlagt i 1948 og har siden 1999 været ejet af The Container Store, som er den største detailkæde i USA inden for opbevaring. The Container Store er børsnoteret på New York Stock Exchange.Elfa har 3 fabrikker og salgsselskaber i Europa. I regnskabsåret 2018 havde koncernen en omsætning på omtrent SEK 1 105 millioner samt 513 medarbejdere. Hovedkontoret ligger i Malmø, Sverige.