Elgiganten åbner nyt topmoderne mega-varehus i Vejle

På torsdag d. 25. juni slår Elgiganten i Vejle dørene op til et spritnyt og topmoderne varehus. Det fejres med en kæmpe åbningsfest med masser af tilbud.

Elgiganten og Vejle har vist sig at være et rigtig godt match. Faktisk så godt, at Elgiganten med tiden er vokset ud af det nuværende 800 m2 store varehus på Damhaven 3.

Torsdag den 25. juni er derfor flyttedag – og en kæmpe festdag for tilbudsglade kunder i Vejle og omegn. Her slår Elgiganten på Damhaven 9 nemlig dørene op til en kæmpe åbningsfest i et topmoderne og spritnyt varehus, der er spækket med alt det nyeste indenfor forbruger-elektronik og hårde hvidevarer. Samt naturligvis en masse gode åbningstilbud.

Varehuschef i Elgiganten Vejle, Mich Petersen, er begejstret for det nye varehus, der er på hele 2.200 m2. Den ekstra plads agter varehuschefen at bruge til at give kunderne i Vejle en oplevelse, som de ikke har fået før.

”I de nye og større lokaler kan vi tilbyde kunderne en helt ny og inspirerende handle-oplevelse. Det betyder et langt større udvalg, flottere udstilling, hvor man kan se og prøve produkterne, og ikke mindst får vi nu et mere inspirerende og behageligt varehus, til glæde både for vores medarbejdere og vores kunder,” siger Mich Petersen.

”Kort sagt ønsker vi at skabe fremtidens Elgiganten her i Vejle,” siger han.

Næste kapitel for Elgiganten i Vejle

Også fra Elgigantens administrerende direktør, Peder Stedal, er der begejstring for det nye varehus i Vejle.

”Vi har i et stykke tid været på udkig efter større lokaler i Vejle, og vi er meget tilfredse med, at det er lykkedes at skabe netop de rammer, som vi har ønsket for vores nye varehus på Damhaven 9,” siger Peder Stedal.

Elgiganten i Vejle slog første gang dørene op i 2008 på Vedelsgade i beskedne 200 m2 og med kun få varer. Det blev i februar 2010 opgraderet til 800 m2 på Damhaven 3 med væsentlig flere varer, og nu er næste kapitel altså klar til at blive skrevet i Elgigantens Vejle-eventyr - i spritnye lokaler på Damhaven 9.

• Arrangement

• åbning
  • køtilbud
  • elektronik
  • detailhandel
  • hvidevarer
  • forbrugerelektronik
  • tilbud
  • vejle
  • åbningsfest
  • varehus

• Fredericia

Elgiganten er en af Danmarks førende varehuskæder indenfor mærkevare-produkter i hjemme-elektronik og hårde/hvidevarer. Elgiganten blev etableret i Danmark i 1996 og har i dag ca. 2.000 medarbejdere fordelt på 29 varehuse landet over samt en af landets største internetbutikker på Elgiganten.dk.

Elgiganten A/S omsatte i regnskabsåret 2013-14 for i alt 5 milliarder danske kroner. Elgiganten A/S indgår i Elkjøp Nordic-koncernen, der i regnskabsåret 2013/14 omsatte for i alt 26,9 milliarder norske kroner. Der er i Norden i alt 390 varehuse og ca. 10.000 medarbejdere. Alle nordiske varehuse forsynes fra det 100.000 kvm store centrallager i Jönköping, Sverige. Elkjøp-koncernen ejes af britiske Dixons Carphone.