Gave-panik? Her er gaverne til dem, der har alt!

”Hvert år får vi det samme spørgsmål mange gange: Hvad skal jeg købe til en, der har alt? Derfor har vi lavet vores egen liste over anbefalede produkter af denne type i år,” siger administrerende direktør i Elgiganten, Peder Stedal.

”Det er en blanding af produkter som er blevet kåret til årets julegave i blade og magasiner, til produkter du måske ikke vidste fandtes hos Elgiganten. Vi ved, at elektronik er øverst på listen over de gaver, som danskerne ønsker sig til jul hvert år, og vi har så stort et udvalg, at du garanteret finder noget hos os, som kan glæde alle,” siger Peder Stedal.

Her er 15 anbefalede Elgiganten-gaver til ”dem der har alt”

- Skosåler med opvarmning via USB: Aldrig mere kolde fødder! Sålerne varmes op via USB, og så er det bare at lægge dem i skoene.

- WheeMe hyggerobot:
En lille personlig massør på størrelse med en håndflade. Navigerer sig rundt på kroppen på fire hjul.

- Ariete hotdog-maskine
: Et lille gadekøkken hjemme hos dig selv! Varmer to pølser op og brød. (Tjek også lillebroren fra Ariete som laver popcorn!)

- Indream vinduespudserrobot: Er du træt af at pudse vinduer? Så lad Hobot 168 vinduespudserrobotten klare arbejdet.

- Chromecast: For alle der ikke har Smart-TV – denne tommelfingerstore dims kan gøre dit TV smartere for få hundrede kroner. Kobles direkte til TV’et og giver mulighed for at streame indhold som fx serier og film.

- DAB-radioen Juice by Sandstrøm: Cool radio som giver dig DAB+ og FM, kan bruges som højttaler hvis du vil koble fx din mobiltelefon til, og har batterikapacitet på 30 timer. En bærbar fest!

OBH Nordica Pizza Dragon pizzaovn:
Din egen pizzaovn i køkkenet.

- Jawbone aktivitetsmåler: En smart gave for den sunde! (Eller den, der vil være sund efter jul…) Armbåndet kan holde styr på daglig aktivitet og måle søvnkvalitet, du kan lægge information ind om, hvad du spiser og holde styr på det alt sammen i en smart app.

- Philips Steam&Go:Aldrig har det været enklere at stryge! Damppistol som fjerner folder på alle typer stof uden behov for strygebræt.

- Hovedtelefoner: Nyd kvalitetslyd i fred med et par gode hovedtelefoner. Elgiganten har et stort udvalg af hovedtelefoner i forskellige varianter, farver og prislag.

- C3 Pasta Basta: Fuldautomatisk pastamaskine som gør at du kan lave dejlig pasta hjemme på bare 10 minutter! Tilbehør til at lave seks forskellige typer, samt opskriftsbog følger med.

Tefal FreshExpress Cube&Stick foodprocessor
:Strimler alt som skal strimles, skærer alt som skal skæres – til og med i terninger. Få perfekt taco, salat, pommes frites eller hvad du måtte ønske på rekordtid!

- MeTime fodmassage:Effektiv massage for trætte fødder fra en maskine i kompakt størrelse.

- Droner og gadgets: Hvor fedt er det ikke at købe en drone til nogen til jul? Tag fantastiske billeder eller film fra fugleperspektiv.

Julegavehjælper på nettet

”Elgigantens medarbejdere har som altid forberedt sig maksimalt til at hjælpe folk med at finde de bedste julegaver. I år har vi også spurgt danskerne til råds for at finde de bedste julegavetips,” fortæller adm. direktør Peder Stedal.

”Vi har spurgt 10.000 danskere hvad de ønsker sig til jul, og lanceret vores egen julegavehjælper på vores hjemmeside baseret på svarene. Hvis du er lidt usikker på, hvad du skal købe, er det et glimrende sted at starte, siger Peder Stedal.

Find den perfekte julegave her: Elgigantens julegavehjælper

15 gode julegavetips til folk der har alt: Se dem alle her!

• Data, Telekommunikation, IT

• elektronik
  • detailhandel
  • hvidevarer
  • elprodukter
  • forbrugerelektronik
  • julegaver
  • gaver
  • gavetips
  • juleaften

Elgiganten er en af Danmarks førende varehuskæder indenfor mærkevare-produkter i hjemme-elektronik og hårde/hvidevarer. Elgiganten blev etableret i Danmark i 1996 og har i dag ca. 2.000 medarbejdere fordelt på 29 varehuse landet over samt en af landets største internetbutikker på Elgiganten.dk.

Elgiganten A/S omsatte i regnskabsåret 2013-14 for i alt 5 milliarder danske kroner. Elgiganten A/S indgår i Elkjøp Nordic-koncernen, der i regnskabsåret 2013/14 omsatte for i alt 26,9 milliarder norske kroner. Der er i Norden i alt 289 varehuse og ca. 9.200 medarbejdere. Alle nordiske varehuse forsynes fra det 100.000 kvm store centrallager i Jönköping, Sverige. Elkjøp-koncernen ejes af britiske Dixons Carphone.

Ditte Opstrup Andersen

Pressekontakt Kommunikationschef PR & Kommunikation +4527614057