Julegaveideer til folket

I juletiden kan du næsten ikke besøge de sociale medier uden at få en kalenderlåge smækket i synet. Krak har besluttet sig for at give den traditionelle gavekalender et twist.

”Vi har tidligere lavet julekalendere på Facebook, men i år havde vi lyst til at prøve noget nyt. Derfor har vi lavet et galleri med 100 julegaveideer, som kan give inspiration og et smil med på vejen. Samtidig vil vi vise, hvor nemt det er at søge efter nærmeste forhandler af den gave, man har valgt,” siger adm. direktør Stefan Kercza fra Eniro Danmark A/S, der står bag Krak, Danmarks største søgetjeneste.

På Kraks julegavesite kan du lade dig inspirere af billeder og underholdende tekster, som beskriver de nyttige - og måske mindre nyttige - julegaveideer. Derefter kan du klikke dig ind på gaven for at finde ud af, hvor du kan købe den.

”Vi ønsker at knytte julegaveideerne til vores lokale søgning. Derfor giver vi muligheden for at søge efter produktet eller tjenesten i nærheden. Vi håber, at vores galleri med ideer kan hjælpe folk med at komme lidt lettere igennem den hektiske juletid,” siger Stefan Kercza.

Se julegaveideerne på www.krak.dk/julegaveideer.

• jul
  • julegaver