Europæiske Rejseforsikring gør klar til ny adm. direktør

Som led i vores fokus på fortsat at være markedsledende indenfor rejseforsikring, har vi igennem en periode arbejdet med at tilpasse vores organisation, for at være bedst muligt rustet til den fremtidige udvikling på markedet for rejseforsikringer.

Derfor har vi vurderet at det også er det rigtige tidspunkt med nye kræfter på posten som adm. direktør, og Preben Mullit fratræder derfor efter gensidig aftale, med udgangen af december måned.

Vi har igangsat en søgning efter en ny adm. direktør, der bl.a. skal sikre fortsat fokus på vores stærke brand, herunder vores integration med ERV Group. Vi forventer, at denne søgning vil blive afsluttet i løbet af 1. kvartal 2012. Indtil da, vil Johannes von Hülsen midlertidigt fungere som adm. direktør.

Den daglige ledelse vil frem til ansættelsen af en ny adm. direktør bestå af adm. direktør Johannes von Hülsen, CFO Winnie Grønnemose, COO Mikael Mielke og CSO Dan Landt.

Spørgsmål vedrørende denne pressemeddelelse kan ske til CSO Dan Landt, tlf. 33 27 85 25.

• rejseforsikring
  • europæiske rejseforsikring

Om Europæiske Rejseforsikring
Europæiske Rejseforsikring A/S er Danmarks største og ældste rejseforsikringsselskab, og indgår i ERV Group

Vi har over 90 års erfaring med at skabe tryghed og sikkerhed på rejsen. Størstedelen af alle danske turister og rejsende tegner deres rejseforsikringer hos os. Denne tillid har vi opnået ved at garantere personlig og hurtig hjælp fra eksperter, hvis uheldet skulle være ude - uanset hvor i verden du befinder dig.

Om ERV Group
ERV Group har over 40 millioner kunder med rejseforsikring, og har selskaber og salgskontorer i en række lande verden over – bl.a. Tyskland, Danmark, Sverige, Rusland, Kina og Italien