Fordobling af nye boligenheder

Trekantområdet vokser – det bliver sagt ofte, og den er også god nok:

Hos EWII viser nye tal en stor aktivitet i tilslutning af nye boliger. En intern opgørelse viser, at koncernen forventer at tilslutte el til ca 3200 nye boligenheder i løbet af det næste års tid.

Det er en fordobling sammenlignet med gennemsnittet de sidste seks år.

”Som energi-koncern ser vi med glæde på den hastige udvikling af Trekantområdet. Vores opgave nu er at sikre, at de boliger, der skyder op, bliver forsynet med det, vi kalder for ”livets selvfølgeligheder”: Billig og miljørigtig el, vand og varme, og - som det sidste skud på stammen over hverdagens selvfølgeligheder - en hurtig og stabil internetforbindelse,” siger Lars Bonderup Bjørn, der er administrerende direktør i EWII Koncernen.

For at imødegå visionen om et effektivt samfund har EWII en politik om at rulle fiber ud til alle i koncernens dækningsområde, og derfor får de 3200 nye boliger også indlagt fiber i så vidt omfang, det er muligt.

”Vi tror på, at fremtidens samfund er drevet af fibernet. Her i Trekantområdet kan vi se på tallene og konstatere, at udviklingen går særligt hurtigt her, og derfor gør vi meget ud af være på forkant,” siger han.

Lars Bonderup Bjørn, administrerende direktør i EWII Koncernen: 23737118

Om EWII

EWII Koncernen er med afsæt i Trekantområdet leverandør af el, vand, varme og fiber. Vi sikrer livets selvfølgeligheder med høj forsyningssikkerhed og vi vægter, at det skal være nemt at være kunde hos os.

• fibernet