BP.CxxN - Værktøjskasse med One Touch lukke mekanisme

Morangis, Paris, Februar 2016 – FACOM har udvidet det I forvejen brede sortiment af værktøjskasser, med lanceringen af 3 nye modeller alle udstyret med den nye One Touch lukke mekanisme. Dybdegående research viser at 92% af brugerne foretrækker en åbne- lukke mekanisme der praktisk kan åbnes med kun én hånd. Facom designede derfor den nye One Touch lukke mekanisme for at møde brugernes behov.

Ikke nok med at FACOM mekanismen enkelt kan åbnes med én hånd, den lukker sig selv automatisk når låget lukkes, således at det værdifulde indhold smart og hurtigt sikres. Værktøjskassen er forberedt for anvendelse af hængelås, der giver ekstra sikring af indholdet

Værktøjskasserne leveres i tre forskellige størrelser – lille (16”), medium (19”) og stor (24”) – kapaciteten er maksimeret takket være FACOMs unikke design. Stærkt design og lav vægt, gør disse værktøjskasser idéelle for de brugere der ofte har brug for at transportere det mest anvendte værktøj.

Opbevaring af mindre dele, skruer, bolte, skiver og endda værktøj er altid indenfor kort rækkevidde. FACOM værktøjskasserne er udstyret med store separate rum i låget, der kan åbnes uden at åbne selve værktøjskassen.

Mulighederne øges yderligere med den udtagelige bakke i toppen af værktøjskassen, der er perfekt til det mest anvendte værktøj. Plads til det større værktøj.

Komforten og ergonomien er vigtig. En tung værktøjskasse der flyttes rundt på skal være behagelig at transportere. Derfor er håndtaget bredt og belagt med blødt gummi. Håndtaget foldes ind og giver desuden mulighed for at stable værktøjskasserne

FACOM værktøjskasse med One Touch lukke mekanisme – Egenskaber:

• Smart åbning med én hand og automatisk lukkemekanisme
  • Unikt design giver mere plads til regulær opbevaring
  • To rummelige rum i låget til opbevaring af mindre ting. Adgang uden at åbne låget.
  • Udtagelig bakke til det mest anvendte værktøj
  • Kan aflåses med hængelås
  • Blødt, bredt gummibeklædt og foldbart håndtag
  • Sikker stabling - pladsbesparende
  • Fremstillet af slidstærkt polypropylen i yderst høj kvalitet

Dimensioner:
Lille – 16” model (BP.C16N)
394 x 220 x 162mm, vægt 1.12kg, indhold 5.5kg

Medium – 19” model (BP.C19N)
486 x 266 x 236mm, vægt 2kg, indhold 12kg

Stor – 24” model (BP.C24N)
595 x 281 x 260mm, vægt 2.75kg, indhold 15kg

Varenumre:
BP.C16N, BP.C19N, BP.C24N

For yderligere information vedr. FACOM, eller henvisning til nærmeste FACOM distributor besøg www.FACOM.com

Pressekontakt:
Michael Demant - +45 30 55 48 06 – Michael.demant@sbdinc.com

• ergonomi
  • patenteret
  • strong
  • tool box
  • bp.cxxn

Grundlagt i 1918, FACOM er en førende producent af håndværktøj, tilbehør, opbevaringsløsninger og intelligente værktøjløsninger til industrien, luftfarten, autobranchen, atom- og energisegmentet.
FACOM er velkendt for sin banebrydende innovation som spænder over næsten et århundrede. FACOM har en passion for at fremstille komplette løsninger, der overstiger de behov der dagligt stilles af fagfolk, til værktøj af høj kvalitet. Udfordre grænser og altid levere forbedret ydeevne og kvalitet. Fremstillet ved hjælp af de mest avancerede moderne processer, er FACOMs omfattende sortiment af intelligente, effektive og ergonomiske produkter, blevet designet til at opfylde de skrappeste krav for at forenkle de daglige opgaver, øge arbejdsglæden og sikre optimal sikkerhed for brugeren.

Verdens #1 firma på segmentet for håndværktøj og opbevaring
(Facom, Mac Tools, Porter Cable, DeWalt, Stanley, Black & Decker, Lista, AeroScout, USAG, Sidchrome, Expert, Proto, etc.)
Verdens #2 firma på segmentet for kommerciel elektronisk sikkerhed og adgangskontrol systemer
(Stanley Security, etc.)
Verdens #2 firma på segmentet for befæstigelses produkter
(Stanley Engineered Fastening, POP Avdel, Masterfix, Heli-Coil, Tucker, etc.)

Pressekontakt Nordic Trade Marketing Manager Industrial Hand tools - Facom & Expert +4530554806