Ensomheden er det værste ved at være single!

Det er helt klart ensomheden, der er det sværeste ved ikke at have en partner. Ifølge en undersøgelse, som Firstdate foretog blandt sine over 1.000.000 medlemmer, viser det sig, at 65% finder ensomheden det værste ved at være single. Derefter kommer mangel på seksuel aktivitet, som 23% angiver som en grund til, at tosomhed er bedre. At blive dømt af omgivelserne, økonomiske grunde og at skulle gå alene til arrangementer står sammenlagt for de øvrige 12%.

-Ingen synes om at være alene. Mennesket har behov for at være sammen med andre mennesker og føle en tryghed i at have en særlig person, som han eller hun kan gå til, fx en partner at elske, siger Chris Engleus, direktør for Firstdate International AB.

Det kan forekomme paradoksalt, men i dagens stadig mere opkoblede verden stiger følelsen af ensomhed. I en tid hvor karriere, ting og status overtager som vigtige faktorer i vores liv, havner kærligheden ude i kulissen, og det er først senere i livet, vi opdager ønsket om at dele vores succes med en partner

.Firstdate besøges dagligt af over 100.000 medlemmer rundt om i Norden, og har lige nu over 1.000.000 medlemmer. Undersøgelsen blev gennemført af Firstdate i sommeren 2013.

• Arrangement

• dating
  • firstdate
  • firstdate.com
  • firstdate.dk
  • free dating
  • love
  • meet
  • mødegaranti
  • singles

Firstdate.com - Skandinaviens mest besøgte datingsite! Hver dag er over 100.000 singler online!