Willow er Damixas nye vandhaneserie

Willow er Damixas nye vandhaneserie med et feminint udtryk. Den passer bl.a. perfekt til det moderne badeværelse med høje porcelænsvaske. Willow fås i forskellige modeller med forskellige udtryk.

”En høj porcelænsvask kræver en flot, slank vandhane. Her passer Willow perfekt ind, og det gør den også i mange andre sammenhænge, hvor udtrykket gerne må være enkelt og feminint,” siger Marketing & Brand Director, Berit Linde Jessen fra Damixa.

Vandhaneserien Willow fra danske Damixa findes i flere forskellige modeller. Der er den meget slanke og høje model, som er 35 mm i diameter på kroppen, hvilket er væsentligt mindre end traditionelle armaturer. Denne slanke model leder tankerne hen på pilekvisten (Willow kan oversættes med pil). Den findes også i en lidt kraftigere model i traditionelle mål, som ofte vil passe flot i køkken, bryggers samt badeværelser med nedsænkede vaske. Endelig findes en særlig variant, som de fleste bliver betaget af: Den har et markant udskæring i tuden, så vandet flyder smukt som fra en gammeldags vandpost.

”Vand er livsbekræftende og smukt. Jeg tror, de fleste synes, det ser flot ud, når vandet løber roligt som fra en vandpost. Det har været ideen bag modellen, som jeg tror mange vil vælge til et flot badeværelse,” siger Berit Linde Jessen.

Pris og funktioner

En af tankerne bag Willow er, at Damixa vil sælge den internationalt. Det medfører produktion af mange styk, og dermed kan en flot vandhane fås til en absolut fornuftig pris. Vandhanen er nem at vedligeholde i det daglige, hvor den kan afkalkes ved at køre en finger under luftblanderen som er gummibelagt. Vandhaneserien fås i flere modeller til bryggers og badeværelse. Køkkenmodeller følger senere.

• willow
  • køkken